Mustosen uutisesta nostatetaan Hesarissa kohua “Muse jää” kommentin takia:
Jutun kirjoittajana Ilvesfani Mikko Pajala…
En ole yllättynyt…
Kyllä minuaki ketuttais jos oma joukkue olis harrastellut tommosta likaa.
Hieno setti Tapparalta.
Ei jumalauta. Hesari kirjoittaa tuollaista. Kuka täysjärkinen uskoo, että “Muse jää” kirjoittanut henkilö edes muisti saatika edes tiesi tällaisesta asiasta?
Ei varmaan viittaa mihinkään historiaan. Mut olihan se Peltosen pahoinpitely käsittämättömin ja raukkamaisin teko Suomen kaukaloissa. Vieläkin välillä ihmettelen miten tuommoinen on voinut tapahtua.
Mainittiinko uutisessa myös, että vastassa oli vielä "Lämsä! Lämsä! Sä oot mies****a, s*****a!
Kovan luokan puolestaloukkaantuminen. Hifkin ansioissa on kuitenkin päällekarkauksen ilmoittaminen lehden etusivulla.
Herätys nyt ■■■■■ oikeesti . Jokaikinen liigaympyröissä pyörivä tietää tasan tarkkaan mistä toi juttu on. Se, että onko toi ala-arvoista, on taas eri juttu. Mielestäni hieman mautonta mutta katson asiaa punasilla laseilla. Toisaalta varmaan jokainen tällä foorumilla on samaa mieltä siitä, että Peltosen noutaminen oli todella raukkamaista.
No ei varmasti tiedä tai muista. Miksi muistaisi?
Kyllä.
Hommahan toimii niin, että joku Tappara-vihaaja vetää tästä herneet nenään ja menettää yöunet, jonka jälkeen twiittaa aiheesta. No Suomen johtavat urheilutoimittajathan ei juuri hanki itse jutunaiheita, vaan päivystää liiga-tägillä Twitterissä ja poimii sieltä parhaat. Ja kun kyseessä on toimittaja Pajala Sanoma-konsernista, niin sama aivopieru painetaan sekä Satakunnan Kansassa, Ilta-Sanomissa, Hesarissa että Aamulehdessä.
Eiköhän se nyt ole selvää kaikille, että tän Muse jää -heiton käyttäminen ei ole mikään väkivallan ihannointi. Vai miten se meni… “Tervetuloa Stadiin Tuukka”… että onhan näitä.
Siis mitä aktuaalista V***** taas. koska Tapparan olisi pitänyt tuo Mustosen soppari julkaista? Tapparan seuraava peli on vieraspeli vasta 18.10 Ilvestä vastaan, joten luonnollinen ajankohta oli tuossa 12.10 Lukkoa vastaan pelatussa ottelussa.
Kyllä taas koitetaan tyhjästä nykästä joku negatiivinen haloo Tapparasta, hoh hoijaa sanon minä.
(Edit) Viestiin muokattu oikeat päivämäärät ja oikea Joukkue K-Espoo → Lukko)
Ite ainakin sytyn jos joku herkkähipiäinen pahottaa mielensä helposti. Pitäisi oikeastaan kaataa lisää bensaa ja ostaa vaikka Semir Ben Amor huoltajaksi!
Olisivat muotoilleet julkistuksen näin:
“Toiveet on kuultu -Muse jää. (Semir Ben Amor ei tule mukana)”
Itse olin varma, että porua syntyy. Ja hyvähän se vaan on, että oikein isoolla kirkolla puhuttaa ja toimittelijatkin saa taskurahaa. Kyseessä on palstallakin humoristisesti tänä syksyllä käytetty heitto ja julkaisu on ensisijaisesti omille faneille suunnattu. Huomenna on jo kohu uus
Kaikesta se mieli pitää pahoittaa
Oli tuo minusta hieman arvelluttava heitto Tapparalta. Kyseinen pahoinpitelyepisodi on synkin hetki suomalaisen jääkiekon historiassa. Ja jossain määrin käsittelemättä, kuten kommenteissa on nähtävissä. Tapparalla ei (eikä Musellakaan) ole kyseisen paskasangon kanssa mitään tekemistä, joten paras olisi pysyä siitä mahdollisimman kaukana.
Tämähän oli Tapparalta aivan loistava trollaus, sillä eikös Jokereita valmentanut…wait for it…
Tomi Lämsä
Tämäkin tapaus kertoo paljon suomalaisen jääkiekkomedian tasosta. Klikkijournalismia.
Minäkin, joka olen muka moraalisesti vakaa, pidän tuota Tapparan kielenkäännettä ihan harmittomana. Musekin oli tuossa jupakassa täysin ulkopuolinen.
Taitaa olla vieraspeli 18.10.