Jotain kertoo myös sekin, kun Johansson oli vielä vankilassa ja joululoma lähestyi. Hänen silloisen vaimonsa poika tykkäsi jääkiekosta ja Late sitten ajatteli, että kiva olisi pojan kanssa vapailla päästä pelaamaan höntsyä, mutta ei ollut kun yhdet luistimet ja yksi maila. Late otti Nemo Niemiseen yhteyttä, että olisiko jostain jäänyt ylimääräisiä luistimia ja mailaa. Noh, Nemo kävi itse viemässä ne Naarajärven vankilaan Latelle.
Tämä tarina siis kerrottuna RadioDein haastattelussa ExCriminals-ohjelmassa, kun Nemo oli Johanssonin vieraana viime vuonna.
En nyt usko, että kukaan ihannoi Johanssonia tai hänen elämäänsä.
Käsittääkseni täällä on nyt keskusteltu siitä, että miksei hän saisi Tapparaa kannattaa ja sitä tuoda esille. Toki pointtisi ymmärrän hyvin, että ei sitä tarvitse joka kerta tuoda esille, jos näkyy Tapparan vermeissä mediassa. Samaa mieltä siitä.
Itse en tuossa hänen fanituksessa mitään pahaa näe. Eikä näemmä kovin moni pelaajakaan, jos saa Laineen nimmareilla mestaruuslippistä ja Nemo roudannut vankilaan luistimia ja mailaa.
Tässä puhutaan julkkiksista, ei idoleista. Sen nyt vielä sanon, että Late vaikuttaa tänä päivänä tekevän tärkeetä työtä. Menneisyys oli mitä oli, eikä niitä tehdyks saa, mutta ei Latekaan ketä tahansa R-kioskin myyjää lahdannu, noi huumepiirit on jotain mitä ei esim. meikäläinen varmasti ymmärrä ikinä. Enkä puolustele murhaa, mutta kirjan kuunneltuani jossain määrin ymmärrän, miksi noihin ratkaisuihin Late pääty. En enempää jatka aiheesta, mutta Late ei oo mun idoli, en hyväksy rikollisuutta, pidän noita rikollisjengien touhuja aika lapsellisina, mutta silti tykkään niistä lukea ja kuunnella.
Edit. Otsikko on julkkikset Tappara-fanit. Jos joku julkisuuden henkilö aiheuttaa 20 viestiä tähän ketjuun, mun mielestä se sopii vielä aiheeseen. Itse en usko, että Late tarvii/ansaitsee omaa ketjua.
Kontolla on varmaan vaikka ja mitä. Tuomiot istuttu ja kärsitty. Kaikilta ei voi eikä pidä anteeksi-antoa odottaa. Mutta tuossa rikollisessa-elämän tyylissä todellakin pätee vanha sanonta “kuka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön”. Tuntuu kuinka provosoivalta tahansa.
Sanottakoon etten ehkä itse kehtaisi noissa yhteyksissä, (lue: oikeudenkäynnit yms.) Tapparan vermeet päällä olla. Joskus aikoinaan kun oli viä syytettynä, niin mm Alibi-lehdessä oli Tapparan-fani/pelipaita päällä.
Itse olen tulkinnut monen kirjoittajan pahoittaneen mielensä koska heidän mielestään Tappara on ns parempien ihmisten seura eikä kaikkia kelpuuteta joukkueen kannattajaksi.
Kannattakoon mitä haluaa, mutta pitääkö tänne niitä raportoida, kun on jo vanha juttu hänen fanitus. Kiinnostaa tässä ketjussa kuka “uusi” julkkisfani on tullut esiin, ja sit on aina sama äijä eri tilanteessa. Sillä oma ketju vois olla paikallaan…
En tiedä onko tullut jo aikaisemmin ilmi, mutta 7-ottelija Maria Huntington ollut tänään pelissä ilmeisesti avopuolisonsa pojan kanssa. Kuva tuolla Instagramin tarinat-osiossa.
Ei olis uskonut!? Ei ole isä Juhani tehnyt isän tärkeintä tehtävää, aivopesua. Tami taitaa olla Tps kannattaja? Et sikäli ymmärtää, että pojasta polvi paranee…