Ratkaisu Tapparan kokoonpano-ongelmiin: palstalta kentälle?

Tuo @peterra on ollut viime aikoina valmis viskomaan meitä muita palstalaisia kentälle ja me muut olemme lähteneet leikkiin mukaan. :grin: Tästä on tullutkin sanomista, joten katson aiheelliseksi luoda ketjun, jossa saamme kehitellä palstan omia teloituskomppanioita, Tupu-Hupu-Lupu -ketjuja ja muita vastaavia sommitelmia. Let’s play some hockey! :hockey:

Ps. En keksinyt hyvää otsikkoa, toivottavasti joku keksii!

Edit. Ja sieltähän Peterra keksi loistavan otsikon! :muscle:

7 tykkäystä

Hupsista. Hyvä avaus.

Meitsi avaa heti pelin:
Maaliin: @Messi
Varalle: @TTman

Pitkäksi puolustajaksi tökätään @Treppu. Kokoonpanoon ehdottomasti myös jääkiekosta syvästi ymmärtävä @Ljpp ja myyntitykki @Oijennus.

3 tykkäystä

@Oijennus Mikin paikalle sitten kun Leinonen laittaa pikkutakin naulaan!

1 tykkäys

Maaliin voisi laittaa myös LeGoap ja Sloun

4 tykkäystä

Avoin kirje sulle, :mikki:
Olen valmis hyppäämään remmiinne opiskelijan harjoittelijapalkalla tarvittavaksi ajaksi.
Minut tositoimissa pystyy näkemään esimerkiksi Lappeenrannan Winter Classicissa 15.2. tai tarvittaessa ulkojäillä ennen kyseistä tapahtumaa! Ole yhteyksissä, lupaan pelata yhtä hyvin kuin Micke-Max Åsten viime kaudella!
Yst terv; Rantt3

6 tykkäystä

Minun mielestä juurikin tarvimme Rantt3:n kaltaisen suojelupyhimyksen. Meitä on liian monta, joita pahat Tyrväiset voivat rikollisella pelillä vahingoittaa.

E. Soitin juuri Tonolle. Hän lupasi mokkejäille tulla valvomaan, että käsien liikeradat ovat oikeat.

4 tykkäystä

Mää oon valmis. Vahvimmillani oon samanlailla ku Dustin Byfuglien Ville Niemisen mukaan eli just ennen peliä ja heti pelin jälkeen.

7 tykkäystä

Mulla on varusteet eikä paljon matkaa Raksilan hallille. Haluan tosin oman numeroni eli kasin käyttööni, mutta se ei liene ongelma?

1 tykkäys

tappara.co -legenda olkoon yhtä arvokas kuin Tappara-legenda.
Uskon, että poikkeus voidaan tehdä.

3 tykkäystä

Rantt3-Ljpp(C)-Oijennus
-Rizka-

Treppu-Juissi27

Messi
(LeGoaP)

Varaveskat
Sloun, TTman, Peterra

Pakisto tarttes lisäkäsiä :grin: @peterra pakiston Timo Jutilaksi? @rizka paha tällä rosterilla on avuista kieltäytyä! :smiley:

2 tykkäystä

Huh huh. Itseäni en kyl kentälle laittais :wink: Voin olla @Messi n varamaalivahdin maalivahti, joka tuo uutta juomapulloa kentälle. Siinä mä oon hyvä!

2 tykkäystä

Kiitos penkityksestä!!! :grin::grin::grin:

2 tykkäystä

Tulevaisuuden Pämi vai? :wink:

1 tykkäys

Tuleeko @Maalivahti yhdeksi kuudesta maalivahdista?

2 tykkäystä

Täältä ilmottaudutaan vahvaks maski pelaajaks! Muita apuja ei juuri löydy eli yv maskimies lukis tilinauhassa :+1:t2:

1 tykkäys

Jos kentälle päästetään, lupaan tehdä laatupaikoista suuremmalla prosentella maaleja kuin vaikkapa Elmeri Kaksonen tai Otto Rauhala. Tosin muut avut saattavat olla aavistuksen köykäisempiä.

2 tykkäystä

Täältä saa Pekka-peruspakin.

1 tykkäys

Kohta saadaa ihanteellinen neloskenttä! :heart_eyes:
Rantt3-Takakarva
Siinä pojat olisi ryminää! :muscle:

1 tykkäys

Kyllä minä voin kentälle hypätä, kunhan saan pelata puumailalla. Sillä pystyy huitomaan, hakkaamaan ja antamaan poikkaria eikä tarvitse pelätä rikkoutumista. Tuntuma on myös parempi. Toisaalta jos on varastoissa Montrealin 88 tai 99 lasikuitu, niin nekin käy.
Pelipaikkana käy mikä tahansa. Vasenpuoli on parempi kuitenkin, koska liikeradat on selkäytimessä.

Jos ei kentälle enää mahdu, niin käyn höpöttään Junnolta pari sponssia Tapparan mukaan.

2 tykkäystä

Kaikki pelaa!