Tuo @peterra on ollut viime aikoina valmis viskomaan meitä muita palstalaisia kentälle ja me muut olemme lähteneet leikkiin mukaan. Tästä on tullutkin sanomista, joten katson aiheelliseksi luoda ketjun, jossa saamme kehitellä palstan omia teloituskomppanioita, Tupu-Hupu-Lupu -ketjuja ja muita vastaavia sommitelmia. Let’s play some hockey!
Ps. En keksinyt hyvää otsikkoa, toivottavasti joku keksii!
Edit. Ja sieltähän Peterra keksi loistavan otsikon!
Avoin kirje sulle,
Olen valmis hyppäämään remmiinne opiskelijan harjoittelijapalkalla tarvittavaksi ajaksi.
Minut tositoimissa pystyy näkemään esimerkiksi Lappeenrannan Winter Classicissa 15.2. tai tarvittaessa ulkojäillä ennen kyseistä tapahtumaa! Ole yhteyksissä, lupaan pelata yhtä hyvin kuin Micke-Max Åsten viime kaudella!
Yst terv; Rantt3
Minun mielestä juurikin tarvimme Rantt3:n kaltaisen suojelupyhimyksen. Meitä on liian monta, joita pahat Tyrväiset voivat rikollisella pelillä vahingoittaa.
E. Soitin juuri Tonolle. Hän lupasi mokkejäille tulla valvomaan, että käsien liikeradat ovat oikeat.
Täältä ilmottaudutaan vahvaks maski pelaajaks! Muita apuja ei juuri löydy eli yv maskimies lukis tilinauhassa
1 tykkäys
kmalainf
(Joulun Tapparassa näkevä Matushkin | Levtchi fan club)
16
Jos kentälle päästetään, lupaan tehdä laatupaikoista suuremmalla prosentella maaleja kuin vaikkapa Elmeri Kaksonen tai Otto Rauhala. Tosin muut avut saattavat olla aavistuksen köykäisempiä.
Kyllä minä voin kentälle hypätä, kunhan saan pelata puumailalla. Sillä pystyy huitomaan, hakkaamaan ja antamaan poikkaria eikä tarvitse pelätä rikkoutumista. Tuntuma on myös parempi. Toisaalta jos on varastoissa Montrealin 88 tai 99 lasikuitu, niin nekin käy.
Pelipaikkana käy mikä tahansa. Vasenpuoli on parempi kuitenkin, koska liikeradat on selkäytimessä.
Jos ei kentälle enää mahdu, niin käyn höpöttään Junnolta pari sponssia Tapparan mukaan.