Ratkaisu Tapparan kokoonpano-ongelmiin: palstalta kentälle?

Kröhöm. Josko tulisin… Tai ehkä parempi jos MÄ meen Norjan maajoukkeen mukaan…

2 tykkäystä

Ryminäketjun paikka on sun!

1 tykkäys

Pakeista onkin pula

-Ljpp(C)-Oijennus
-Rizka(A)-Kmalainf

Takakarva-Rantt3-Oijennus

Bonsaksen-Dillinger
Treppu-Juissi27

Messi
(LeGoaP)

Varaveskat
Sloun, TTman, Peterra

Tavoitteena jyrätä neljän ketjun voimalla! :muscle:

Kyllä mulla ihan hyvä kunto on, mutta kahdessa kentässä pitäisi vetää? Myyntihommat vielä päälle?

Mä voin vetää vasenta pakkia kahdessa parissa, siinä hommassa ei tuu niin hiki. Tai sitten vaan vedän pitkää liukua. Sellaisella mitä ei Raksilassa ole nähty ikinä, ei edes JMA pääse lähelle.

1 tykkäys

Ilmoittaudun pakkiin ja ylivoiman Kukkoseksi. Pitää vaan tuo ylikunto parannella ensiksi.

1 tykkäys

Voin tulla vitosmaalivahdiksi. Tai tuomaan vähän liikettä ja reilusti kokoa pakistoon. Tai sitten voin tehdä laukaisukarttoja, mutta vaan jos pelit siirretään haka2 niin pääsen vaneritoimistoon yläparvelle.

4 tykkäystä

Mä voin tulla pakkiin. Annan ensimmäisen syötön omille ja alivoimassa syön kiekon. Ei muuta käyttöä.

2 tykkäystä

Toi kiekon syöminen on hyvä, uhrautujia tarvitaan.

Mä en hirveästi koskaan heittäytynyt kiekon eteen ja nyt ei enää pysty, ei pääse ylös.

2 tykkäystä

Kunto riittäisi ylivoiman jämäminuuteille siihen Raipen toimiston kohdalle. Hakekaa vapaata tilaa niin kohta musta laskeutuu lapaan.

1 tykkäys

Ilmoittaudun kotipeleihin pakistoon ja vain ensimmäiseen ja kolmanteen erään. Toisessa erässä on liian pitkä matka vaihtoon.

3 tykkäystä

Arvatkaa mistä tietää, että kamiina meidän kipinävahdissa on tyystin sammunut ? :smile:

3 tykkäystä

Minä en tule… kun meikäläinen on se ratkaisun ongelma. :cold_sweat:

1 tykkäys

Täältä voisi liittyä mukaan ylipainoinen nelkytyx-vuotias nk. raketti. Kerran kun pääsee liikkeelle, ni muuta vaihdetta ei ole ja suunnanmuutoksissakin apuna laidat, joiden kanssa flipperinä voi päästä toiseenkin suuntaan. Laukaus olisi YV:llä niin käyttökelpoinen, että kun B-pisteeltä vetäsen onetimerin yv:n alussa niin yv:n loppuun mennessä kiekko saapuu maalialueelle varmasti (enempää ei viitti luvata). Syöttötaito menee siihen Suikkasen maalailemaan kategoriaan, jossa syöttöetäisyys kerrotaan kahdella ja siitä saadaan syötön osumatarkkuus… Eli laitetaanko nimi paperiin ja ykkösyv:lle

8 tykkäystä

Mä voin tulla huoltajaks. Osaan laittaa juotavaa pulloon :slight_smile:

2 tykkäystä

Mä tuun Tapolan ja Vähä-Ruoholan väliin: " Vastustajan valmentajalla on tosi komee muija, me ollaa hävitty tää pewi"

Ne jotka ovat nähneet minut jäällä, tietävät tämän olevan oikeasti huono idea. Varsinkin keskellä. Oikea pelipaikka on kiekoton vasen laita. Toisaalta, pelasin juuri Ilves-legendoja vastaan nollan miinusmaalin pelin, joten kai sitä Pyörälä ja Kukkonenkin pysyy aisoissa, jos Tinke ja Beni Lampinenkin :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Vaadin, että Jorma pullottaa alushousuissa. (Fingerporia mukaillen)

4 tykkäystä

Meillä on Jorma pullottamassa.

4 tykkäystä