Repesin.
Mää oikein pelata osaa, mutta ainahan joukkue yhen tikitalkkaajan tarvii. Voisin täydentää hajavaihdoilla ykkösketjua ja hoitaa tuon verbaaliv-ttuilun. Ei väliä tällä naamalla, vaikka tulis välillä turpaankin, ylivoima rules.
Tällä palstalla on niin hyvällä huumorilla varustettua porukkaa että saa vedet silmissä nauraa ku lukee näitä juttuja. Jatkakaa samaan malliin. Ei mulla muuta.
Olen niin tanakassa kunnossa ettei musta ole kentälle kun tuo maskimiehen tonttikin jo meni. Mutta jos mää hoidan ne Oijennuksen myyntimiehen hommat sillä aikaa niin kerkiät panostaan paremmin.
Käy, kunhat et juo kaikkia palautusjuomia.
Juu, totta kai voin lähteä kuutosmaalivahdiksi! Kentälle mua ei kannata päästää.
Laitetaas houkuttimeks tämmönen:
jos vaikka foorumin kautta päätys joukkueeseen P Jormakka.
Kuvaako tuo Jokeri fania?
JA aina valitetaan, että maalivahteja ei oo tarpeeksi. Ei oo kuin pelaava ja kuusi varaveskaa tähän mennessä
Tässä muuten on ongelma. Maalivahdithan ei yleensä ole parhaita pukukoppipelaajia ja nyt niitä on seitsemän kopissa. Ne usein jupisee yksinään jotain ja huitoo käsillään sinne tänne.
Toki poikkeuksiakin osuu silloin tällöin.
Höpsistä, meidän maalivahdit on parhaita tsemppareita ja pukukoppipelaajia, kato nyt tätä rosteria! Siinä on yli 6000 viestiä tiivistä asiaa! Sitä paitsi @Messi opettaa pelikatkoille varoveskoille, kuinka pelataan jääkiekkoa ja pidetään käsien liikeradat kunnossa. Ei tartteta ees mv-koutsia, kun ykkösmaalivahti hoitaa senkin oman torjuntatyönsä ohella.
Kyllä kyllä, mutta silti ne jupisee omiaan ja huitoo käsillään minne sattuu.
Ja sit meillä on vastustajan peliin perehtyneet
a) pelitapavalmentaja @Nuti “Suikkasen metkut tutuiksi”
b) videovalmentaja @terppp “Kärppien kaatamisen A-O”
Ei oo molarien vika, että kenttäpelaajat on vähä sellasia, että niille pitää vääntää rautalangasta… Kuulemma muuten puhe kuullostaa muminalta ja käsien liike huitomiselta. Oon huomannut, että niille pitää piirtää tussilla sellaselle valkoselle kiekkokaukalon pohjalle harjoitteetkin, sittenkin menee ihan vääriin paikkoihin jäällä kun harjoite alkaa. Ihme tyyppejä.
Laitetaan hakemus sisään. Pelityyliksi voisin sanoa köyhän miehen Teemu Nurmi. Vähän kankeat liikkeet mutta kiekko pysyy mukana ja laitakamppailuissa olen todellinen kettu. Ylivoimalle olisi tarjota tarkka ranne rightilta. Tuskin riittää tähän kokoonpanoon.
Ja sitten niitten varusteet täyttää puoli koppia. Vanhemmiten alkavat sitten kyseleen apuja kaikenlaisiin remmeihin kun eivät itte enää ylttä
Helppo se on huudella, kun itselle riittää, kun pysyy lähellä sitä omaa maalia ja se ei kauhean vaikeaa ole. Siitä huolimatta pitää mailalla hakata niitä tolppia ja varmistaa omaa sijaintiaan.
Tässä on kohta muuten tilausta palstan Niilo Kontiselle.
Mää voin lähteä @ljpp laituriks toiseen laitaan. Hyvin huolto juottaa ja syöttää ennen peliä ja vedetään lyhyillä vaihdoilla niin pysyn vauhdissa mukana.
Kalumummo-Rizka(A)-Eetoli
Kmalainf-Paarma-Coly
Krobbe-Ljpp(C)-Eki
Takakarva-Rantt3-Tonni
Bonsaksen-Dillinger
Baldie-Recoil
Treppu-Juissi27
Montonen
Messi (A) Tässä liigassa molkkekin voi kuulua kapteenistoon!
(LeGoap)
Varaveskat
(Sloun, TTman,Linden_16, Maalivahti)
Valmennus
Zone16, Nuti, Terppp
Huolto
Peterra, Tapparaforever
Sika(ri)porras
Oijennus
Mä olisin voinut olla se joukkueen hampaaton kanukki, vaikka en ole kanadalainen ja hampaat on tallella. Mutta asenne on kunnossa.