Junamatka otteluun Jokerit - Tappara 19.9.2026 (La)

Irtoliput on ostettu. Hyvin on vielä tilaa vielä. Ei muutakuin ostamaan.:+1:

2 tykkäystä

Onko junan lähtöajasta tietoa? Kun kahdelta pääsee töistä niin ehtiikö vielä junaan.

Ei tietoa tavan tallaajilla. VR:n aikataulujen mukaan ainoat junat, jos haluaa peliin ehtiä lähtee yhden ja kahden aikaan. En tiedä sitten, oliko meillä niin spesiaali juna, että ei näy aikatuluissa. Tuskin.

Olen itse juurikin siinä käsityksessä, että kyseessä on spesiaali-juna juurikin meille. Reitti on Tampere-Pasila-Tampere ja kyytiin mahtuu se 500 ihmistä.

6 tykkäystä

Fan Clubin sivuilta;

Junan tarkempi aikataulu julkaistaan lähempänä matkaa, kun se on vahvistunut.

Tietääkö joku mitkä katsomonosat Tapparakannattajille on tuohon otteluun varattu? Ajatus ostaa irtolippu jostain lähistöltä kyseiseen peliin niin olisi mukava tietää tämä :slight_smile:

Irtolippu linkki tuli toissa päivänä ja katsomot on 306 ja 307. Sitä en tiedä missä katsomossa junalla tulijat ovat. Ostin itse katsomoon 306.

Jos junaan jää tilaa nii pysäyttäkää se Riihimäen kohdalla ni tulee varmasti täytettä :slight_smile:

Junan aikataulut on vahvistunut!

Tampere-Pasila klo 12.44-14.48
Pasila-Tampere klo 21.07-22.51

10 tykkäystä

Vieläkö irtolippuja löytyy? Ostaisin mielelläni vinon pinon :eyes:

Täyttelin siis lomakkeen muutama päivä sitten eli varmaankin myöhässä.

1 tykkäys

Ainakin sillä linkillä jonka Oona lähetti. Niin katsomoissa 306 ja 307 on vielä hyvin tilaa. Kannattaa olla Clubiin yhteydessä.

1 tykkäys

Löytyy kyllä ja tänään tulee uudestaan linkkiä - edellisen lähetyksen jälkeen on tullut lisää kymmeniä halukkaita​:fire:

1 tykkäys

Tuleeko nämä 6.7 fanclubin kautta ostetut liput koska sähköpostiin?

Ilmeisesti kyseessä on junamatka? Ei tule sähköpostiin erillisiä lippuja, tilausvahvistus pitäisi kyllä olla tullut ja mikäli näin ei ole, niin laita viestiä👍🏽

1 tykkäys

Asia kunnossa!

Onko lipussa näkyvät ”istumapaikat” se jossa kuuluu olla ottelun ajan, vai voiko olla eri paikalla vaikka ystävän vieressä pari riviä ylempänä? @FanClub

Luultavasti halli tulee melko täyteen niin ei kannata elätellä toiveita kaverin viereen pääsemisestä.

seisomaan ja hyppimään vaan

2 tykkäystä

Juu siis kyllä juuri näin, mutta hypitäänkö ja huudetaanko karttaan merkityllä paikalla, vai samalla tavalla kun Raumalla että menee mihin menee