Tappara Fan Club

Enpäs löytänyt Tappara Fan Clubillekaan omaa topikkia joten avasin sellaisenkin.

Itse olen jäsen ja oletan että lähes kaikki muutkin ovat jäseniä.:tappara:
Onko jopa @Nuti jäsen?:innocent:

Voisiko joku asioista perillä oleva infota, mikä tuon etusivun kirjautuminen on?

3 tykkäystä

En sentään. :slight_smile: (En kuulu mihinkään Kärppienkään viralliseen kannattajaporukkaan.) YouTube-kanavien tilauksistani löytyy Tapparankin kanava ja facebookissa olen jostain Tappara-jutuista tykännyt.

:thumbsup: kaikille Tappara Fan Clubilaisille!

8 tykkäystä

Jäsenenä tullut oltua jo perustamisvuodesta 1994 lähtien.:grin:

2 tykkäystä

Öö,selventäkää mulle. 40 euroa,varmaankin kuluva kausi ja seuraavakin? Pisti vaan silmään,ei sillä Fan Clubiin kuulutaan jatkossakin.

http://www.tapparafanclub.fi/liity-jaseneksi/jasenedut

Kaiken järjen mukaan näin. En tiedä sen paremmin kuitenkaan.

No olihan se oikea keskustelu tällä. Tilaan ajan Femtolasikille.

No eihän varmaan ensi kauden jäsenmaksua ole vielä päätetty? Kai se vasta vuosikokouksessa määritellään? Onko tossa sitten joku matti myöhäsen lisä… tiedä häntä…

Kaipa tuo on ihan vain tuon kevään maksu. Varmaankin tavoitteena estää “jäsenyysshoppailu” eli monethan tuntuvat olevan kiinnostuneita jäsenyydestä vasta tuossa playoffien aikoihin, kun olisi matkoja vain jäsenille tarjolla, eivätkä sitten varmaan seuraavalla kaudella taas ole jäseniä ennen kuin keväällä. Viime kaudella taisi vastaavasti olla mahdotontakin liittyä jäseneksi tammikuun jälkeen, jotta hyötyisi noista eduista.

Noin minäkin tuon tulkitsen.

En ole minäkään vaikka pitkään olen Tapparaa kannattanut.

Pitäiskö hoitaa asia kuntoon?:wink:

Selvitetäänpä asia.

  • Olen jäsen.
  • En ole jäsen.

0 voters

4 tykkäystä

Tappara Fan Clubin sivuja ei näytetä paljon päivittävän. Yritin äsken soitellakin toimistolle, mutta ei vastausta.

Varmistelisin vain sen verran, että viime tiistaina ilmoittauduin maanantain vierasreissulle. Piti käydä toimistolla maksamassa, mutta eilen unohdin ja tänään tai huomenna en toimistolle pääse. Kai tuon maksun voi hoitaa vielä lauantaina hallillakin käteisellä?

Ainakin viime finaalien G5 reissulla myöhäsimmät ilmoittautujat makso bussissa. Eli luulis la hallillakin onnistuvan.

1 tykkäys

Olitteko Hesassa tänään? Oliko hyvä menininki?

Kotona vaan katsottiin… arkisin ei pysty kovin helposti reissuille lähtemään :confused: Onneks kotipeleihin pääsee :smile:

1 tykkäys

Kun puoli Tapparaa on jo palmujen alla, niin lienee syytä alkaa pohtia megamatkaa Floridaan.

2 tykkäystä

Ja syyslomalla ei yhtään kotipeliä, perskules

1 tykkäys

Harmi. Jos vaikka hiihtolomalla olisi Florida-Winnipeg.

Pisti silmään FC:n sivuilla
Ravintola Martina. Vuosikausia sieltä sai jotain alennusta,nyt sivuilla ei koko paikkaa.