Tappara Fan Clubin jäsenedut

http://www.tapparafanclub.fi/liity-jaseneksi/jasenedut

Mitä olette noista Fan Clubin jäseneduista käyttäneet?

Itse huomasin että enemmänkin olisi ollut mahdollisuus käyttää…:hushed:

Kannattajakausarin lisäksi on tullut käytettyä Mallashovin jäsenetualennuksia, Tappara Shopin alennusta ja Shellillä on pesetetty autoa (mutta en ole älynnyt että kahvilatuotteistakin saa alennuksen).

En varmaan yhtäkään jäsenetua ole käyttänyt. Pidän TFC:n toimintaa hieman hankalana Tapparan kannalta tällä hetkellä. Käytännössä TFC:n jäsenistö koostuu pitkälti heistä, jotka haluavat TFC:n edullisemman kausikortin itselleen. Itsekin kuulun tähän segmenttiin ja sen vuoksi maksan ilomielin tuon 20€ jäsenmaksua vuodessa. Voisihan sitä fanimatkoillekin lähteä, mutta oon vähän kotirotta ja tulee harvoin lähdettyä vieraisiin ja silloinkin yleensä on sitten omatoimimatka. Ehdottomasti TFC:n toimintaan pitäisi saada enemmän tekemisen meininkiä ja enemmän tietoa, mutta nää on taas näitä, että toteuttajat tarvitaan. TFC on käsitykseni mukaan Suomen suurin fanijärjestö, joka ei kyllä näy mitenkään missään.

TFC:n olisi ehkä syytä herätellä sitä yhteistyötä Tapparan kanssa, koska suurin osa jäsenistöstä on nimenomaan kausikorttilaisia. Helpottaisi kummasti, jos kausikortti toimisi etukorttina ja se luonnollisesti meillä kausikorttilaisilla muistuu ja liikkuu paremmin mukana. Se vaan, että kumman intressi tämä sitten on: Tapparan, fanien vai TFC:n. Se jää nähtäväksi. Joka tapauksessa pitkäjänteisesti näkisin kehittämistarvetta systeemissä, jotta edut tulisivat oikeasti käyttöön. Vapaaehtoisia tarvitaan.

2 tykkäystä

Laitahan sama viesti suoraan Fan Clubin “puuhamiehillekin”. :wink:

Sitä kylpylä edenin etua on tullut muutaman kerran käytettyä. Muuten aika nihkeesti…

Pelkkä viestin välittäminen ei riitä, koska hommaan tarvitaan todennäköisesti hieman (varovainen ilvesmi =ilvesmäinen ilmaisu) leveämmät hartiat. Kaikki lähtisi sieltä, että hommasta keskustellaan sekä yhteistyökumppanien että Tapparan kanssa ja mietitään yhdessä, mikä on heidän asiakkailleen parhaaksi. TFC:n toiminnan on käsittääkseni lain puitteissa oltava riippumatonta Tapparan organisaatiosta, koska kyseessä on järjestö. Tähän liittyy paljon sellaisiakin yleistason sopimusasioita, joita täältä ulkokehältä ei tiedä. Todennäköisesti siellä kyllä tiedostetaan asiat, mutta toteutus vaatii myös fanejen tukea ja fanien aktiivista halua toimia asian puolesta. Ihan parin puuhamiehen voimin tuollaiset muutokset eivät mene lävitse :smiley:

On myös huomattava asioiden toinen puoli: yhteistyöyritykset eivät ainakaan omassa markkinoinnissaan ole ottaneet asiaa turhan paljon esille. Paljon lähtee myös siitä yhteistyökumppanin omasta halusta tuoda asiaa esille omille asiakkailleen. Siinä on tavallaan tällainen verkosto taustalla, että TFC:n intresseissä on tiedottaa jäseneduista, koska se on heidän markkinointiaan. Toisaalta myös yhteistyökumppaneilla tulisi olla oma intressi tiedottaa asioista, mutta he eivät ainakaan sitä turhan paljoa esille tuo.

3 tykkäystä

Kappas, tuollahan näyttäisi olevan Kauppahallin Kotilounaaseen ihan reilu alennus, jos se nyt menee niin että isot annokset ovat 6 euroa 9,2 sijasta. Täytyykin alkaa käyttää tuota silloin tällöin.

MInä komppaan Peterraa. Minustakin tuohon toimintaan pitäisi saada syvyyttä. Olen usein miettinyt, että lähtiskö mukaan ja ottaisivatko edes. Meikä on vaan semmonen on/off, että siihen menisi minun kaikki vapaa-aika, jos lähtisin. Ehän sitä tiedä, vaikka joskus…

1 tykkäys

@Messi jos itse olisin aktiivisesti TFC:n toiminnassa mukana niin olisin ainakin ekana kiinnostunut luomaan yhteyksiä ammattilaisiin täällä (@ljpp) muut moderaattorit tekevät täällä ilmaiseksi sellaista työtä, jota markkinoinnin ammattilaiset eivät tee yleensä edes maksusta. Täällä on paljon salattua tietoa, mutta kuten co:n historia osoittaa, täällä liikkuu tietoa ja osaamista.

3 tykkäystä

Kauempana asuva Clubilainen jää vähän paitsioon noista eduista, ellei Tampereella käydessä pesetä autoa parissa paikassa, osta pöytähopeita ja ryystä vimmatusti olutta. Käydä vielä Edenissä ja aamulla korjauttamassa kengät suutarilla. Lähtiessä kotiinpäin, käydä syömässä ja ostaa vaimolle vielä kukkia.

1 tykkäys

@Messi ja @peterra, oliskohan sieltä TFC tekemisistä ositettavissa jotain hieman pienempää tekemistä? Siis ei “koko TFC:n hommaa” tarvi yhden ihmisen tehdä vaan siten että olisi sujuva jako tekemisiin kunkin ajankäytön mukaan.

En ymmärrä tätä keskustelua.

Se, että ei tajua käyttää jäsenetuja… ??? (oma vika)

Itse olen ollut yli 15v jäsen ja joka vuosi olen ollut tyytyväinen, kun olen saanut jäsenmaksuni “takaisin” kortin suomin etuuksin. Olen käyttänyt Edeniä, Timanttisia, Tappara-Shoppia, Aseman lukkoa ja “henkkaa” ja Mallashovia ja unohtamatta kausikorttia…

Tällä yhdellä käynnillä kuitaat vuosittaisen maksun…

itse ainakin arvostan tätä korttia äärimmilleen,koska se tuo niin paljon takaisin, toisin kuin muiden seurijen kortit.

Totta kai se on ensisijaisesti oma vika, mutta se ei tarkoita, etteikö asioita voisi vielä miettiä vähän pidemmälle ja ajatella asiaa vielä kokonaisvaltaisemmin Tapparan ja yhteistyökumppaneiden sekä fanien etujen kautta. Totta kai se on aina viime kädessä käyttäjien oma valinta etsiä tiedot ja käyttää jäsenetuja, mutta TFC:llä on paljon passiivisia jäseniä, jotka ovat nimenomaan mukana tuon halvemman kausikortin kautta. Pieni fanien aktivointi koko yhteisön eduksi ei ainakaan ole haitaksi :slight_smile:

Muistaakseni hinta oli 20€ ensimmäiseltä kaudelta. Jatkossa taisi olla 17€. Sitä luokkaa muistelisin itse maksaneeni. Joku voi tarkentaa jos muistaa/tietää paremmin.

1 tykkäys

Näin se on mennyt juu.

Kotilounaan hinta vaan nousee, reilu vuosi sitten sai lounaan 5 eurolla, sitten se nousi 5,5 euroon ja nyt se on jo 6€. Siinä rupee tulemaan jo kipuraja vastaan. :smiley:

Onhan noita tullut vuosittain käytettyä ja viimeisen 6 kk: aikana Tappara Shop, Mallashovi (Wanha posti tietty ennen tätä) ja Timanttiset. Hyvää muistia vaatii, että muistaa ottaa alennukset kaikista korteista mitä lompakosta löytyy

@Messi kyseli toisaalla kaljan hintaa hallissa.

Pakko laittaa tänne aihetta sivuava huomio.
Tuli poikettua kaverin kanssa viikko sitten pelin jälkeen Mallashovissa ja voi sitä ihmetyksen määrää…
0,4 olut 2,90 euroa/kpl. Tämä hinta siis Tappara Fan Clubin kortilla.
En muistanutkaan miten halpaa siellä oli, tai sitten hintaa on laskettu?

6 tykkäystä

Sopii paremmin tähän ketjuun…:slight_smile:

Mallashovissa vieläkin se 0,4 olut 2,90 euroa, vaikka Tappara Fan Clubilta tulleessa sinisessä kirjeessä hinnaksi kerrotaan 3 euroa.
Siinä lähikaupassa 0,5 litran oluttölkit kolmen euron molemmin puolin.
Olen siis asiasta tuossa valossa hieman eri mieltä kuin @cace6969.

1 tykkäys

En nyt oikein tiedä missä tätä kysyisi, mutta kulkeeko se bussi vielä pelien jälkeen Hakametsästä Mallashoviin? Joskus ainakin kulki ja hintaan sisältyi yksi hanajuoma Mallashovissa.

https://tapparafanclub.fi/jasenille/jalkipelit/

"Jälkipeli-kuljetukset lähtevät ottelun päätyttyä D1-kulmauksesta. Hinta kuljetukselle on 4.00 euroa, joka sisältää juomalipukkeen. (Huom! Mikäli Mallashovissa ei ole järjestettyä ohjelmaa, tällöin kuljetus on maksuton.)

Kauden aikana jälkipeleissä haastatellaan pelaajia, kisaillaan ja tietysti nautitaan illasta hyvässä seurassa!

Fan clubin jäsenille alennetut hinnat ovat voimassa koko kauden Ravintola Mallashovissa.

HUOM!

Playoffseissa ei ole järjestettyä ohjelmaa mutta viikonloppupeleistä on maksuton kuljetus Mallashoviin. "

Nuo tiedot Tappara Fan Clubin nettisivuilta.

2 tykkäystä