http://www.tappara.fi/liiga/a-nuoret/#1497426402359-5b109b25-80b7
Älkää jahkailko selvistä asioista. Junnujen bussi se on ollut Lappeenrannan peliin. Tottakai edustusjoukkue on joko illalla tai aamulla matkannut Mikkelistä Kuopioon.
Oliskohan täysin pähkähullua kokeilla YVssa kokoonpanoa, jossa pelaisivat täysin eri äijät kuin tähän asti kokeillut?
Mites olis LUOTO - RAUHALA - KÄRKI - SALONEN - VITTASMÄKI ?
Tulisko silläkin viidestä yyveestä nolla maalia kuten eilen Mikkelissä vai saisko KalPa aaveemaaleja?
Yksi peli vaan huono. YV-% noussut kuitenkin yli 20 ja on sarjan neljänneksi parasta. Ei tarvetta muutoksille nyt, mutta tarvittaessa leveyttä löytyy.
Olisi minun mielestäni. Tuo antaisi taas sen kuvan, että Tapparan tulosyksikön pelaajiin ei luoteta. Ei kaikkea kannata ajatella negatiivisuuden ja rangaistuksen kautta, jos jossain pelissä ei tule tulosta.
Hyvin on illan peliin liput käyneet kaupaksi Tapparan hyökkäys päädystä. Toisessa päässä huomattavasti enempi paikkoja vielä vapaana.
Kalpalaiset pelkää meitä
Ajattelin tuota vain ihan kokeiluna enkä lainkaan kenenkään rankaisuna. Oisko siihen sitten mahdollisuus, kun Tappara johtaa runkosarjaa ja vastassa on jokin häntäpään joukkue? Olisko yleensäkään mielekästä rakentaa ihan piruuttaan jopa kolmosYVkenttä? Eikö siitä voisi olla taktista etua, kun vastustajat olisivat ällikälllä lyötyjä, kun vastassa olisikin viisikko, jota ei ole etukäteen jo opiskeltu
Ei olisi. Sitä ylivoima-aikaa on niin vähän. Kaksi toimivaa viisikkoa. Olen tähän antanut ohjeet ylivoimaketjussa.
Eikös Rautakorpi itse joskus jossain haastettelussa sanonut, ettei maalivahti peli ole niin fyysisesti raskasta, etteikö molari jaksaisi pelata peräkkäisinä päivinä
Niin ei varmaam niim kova kuorma kuin 25min pelaava pakki/hyök. Toki jos molempina iltoina tulee 30-40 kutia niin voi olla vähä jäykkää toinen peli.
Eikö ne hapot saunalla, yhdellä kaljalla ja kokiksella saa pois
Domihan sanoo siinä mainoksessa, että “Mä oon aina valmis”
End of discussion
Heljanko ainakin kehuskeli keskiviikkona pelanneensa todella kipeenä ja flunssasena. Jatkoajan haastattelusta siis tämä.