Lauantaina kotona?
Eli siis minun kotonani. Olen nykyään kuopiolainen, ja matkaa hallille on noin 500 metriä.
Mutta se siitä. Eilinen meni pahasti tunteisiin niin itselläni kuin monella muullakin tällä palstalla, joten ehdotan seuraavaa: annetaan menneiden olla. Sinioranssit veti suurimmaksi osaksi erinomaisen pelin. Jatketaan samaan malliin.
Jos Tappara saa tänään yhtään samanlaista myllyä kalakukkojen kenttäpuolelle kuin eilen KooKoon, en epäile hetkeäkään, etteikö voittoa tulisi. Ja sen myötä annamme parranpärinämme toisillemme anteeksi (ja vaikka voittoa ei tulisikaan). Sama pätenee allekirjoittaneeseen, joka unohti tyystin varanneensa tämän otteluketjun avauksen ja vieläpä hyvissä ajoin.
Istun pian junassa Kuopioon ja kirjoitan vähän tarkempaa turinaa silloin. Siihen asti: antoisaa pelipäivää kaikille, tänään mennään!
Edit: Noniin. Allani puksuttaa idän pikajuna Pieksämäelle ja sieltä kalakukon luvattuun maahan, jossa ihmiset eivät edes oikeasti sano mie ja sie. Ajattelin aluksi, että kirjoittaisin tähän analyysiä hieman, mutta totta puhuen, olen siinä kamalan huono. Mainitaan siis nopeasti, että Tappara ja Kalpa ovat tasapisteissä, mutta Kalpa on pelannut yhden ottelun enemmän. Varmaa on vain se, että jommallakummalla on tämän illan jälkeen enemmän pisteitä kuin toisella.
Oikeastaan minulla ei ole tuohon yllä kirjoittamaani mitään lisättävää. Tämä on pelin henki, ja tällä mennään. Kentällä pelaa pelaajia ja yleisössä on yleisöä. Hoki on hauskaa. Voitto tai kuolema - ja sitten me kaikki menemme kotiin.
Kiitos @Virvelia_kainaloon muistutuksesta. Olisi mennyt täysin ohi ja sitten nolottaisi.