Kasper Simontaival

Tuli tämä tieto liian lyhyellä varoitusajalla, että kerkeis hallille katsomaan nuorta miestä tositoimissa, perhana vieköön!

Kai pitää vähän vetää sanojani takaisin… :grinning: Ja mielelläni vedänkin.

Unohtu kyllä mainita oma peli, luistelu ja taistelu.

Olis tosi hieno veto laittaa Kasper ylivoimaan laukojan paikalle, pojan vahvuus kuitenkin on maalinteko, eikä meillä niitä ukkoja liikaa ole. Vois ainakin koittaa, tois varmaa jotai uutta tohon surkeaan ylivoima pelaamiseen.

Ylivoimapelaaminen 2018-19

Ai jaa, ja minä olen pojasta hokenu melkein 16 vuotta :smiley: Et taida meikän postauksia paljon seurata, liekkö vaimennus päällä :smiley:

Alkaa pikkuhiljaa jännittämään itelläki. Minäkään en tiennyt etukäteen, että debyytti on tänään ja olen kiinni muualla illalla. Harmittaa niin pirusti, kun en ole poikaa tukemassa.

Oon enemmän seurannut sun tippejä maalivahtien suhteen. Kaikki muu on mennyt ohi. Toivon silti sitä kuuluisaa Messin täysosumaa. :slight_smile:

(Toni) #107

Voin sanoo että tää on ajan kanssa täysosuma, on tullut katottua ruudun kautta a sm sekä hallilla väijyny B pelejä.

Pointtini enemmän se että paras sijoituspaikka voisi olla maalintekijälaituri kärkiketjuissa mutta vasta tulevina vuosina. Vaikka taidetaan nykyään kaikilta neljältä ketjulta maalimäärää odottaa, mikä ei ole välttämättä kovin realistista. Jasu on näitä raja-aitoja Tapparassa rikkonut, silti näkisin hänet ennemmin vieläkin nelosketjussa ja
alivoimalla rouhimassa puolustavassa roolissa. Nyt nelosessa vain Luoto mielestäni tässä roolissa, eikä nuori ja melko pienikokoinen maalintekijälaituri välttämättä siihen parhaiten rinnalle sovi, vrt. Moilanen.

(「LIVE IS LIFE」) #109

Minäkin olen muutaman pelin nähnyt internetin välityksellä, ja kyllä tässä minustakin on pelimies isolla peellä.

(Kolonia) #110

Mikäli peli sattuisi lähtemään hyvin liikkeelle ja paikka tulisi, niin miksei voisi antaa kokeilla vaikka sitä ylivoimaakin, jos sopii vahvuuksiin? Tuskin sellaisiin siirtoihin mitään hävitään, virkistäviä voivat joskus olla. No, pelihän kertoo sitten…

Semmoinen muodollisuus olisi hyvä hoitaa pois alta, että tehtäisiin muutaman vuoden mittainen liigasopimus Kassulle. Saa suorittaa, :mikki:.

Semmoset 50+ peliä Kassulta nähneenä on pelimies. Laukaus on hyvä jota kyllä kannattaisi ylivoimassa käyttää. Pystyy painamaan ranteella maaleja välillä kuin Laine konsanaan. Viikonloppuna mm. laukoi siniviivalta ranteella ilman maskia ylärimaan. Luistelussa on varmaan eniten kehitettävää.

Ja heti tehopisteille sekä red bull kypärä päähän :wink:

Ketju avattiin ajastetusti 65 minuutin kuluttua.

(「LIVE IS LIFE」) #116

Syöttöä ei ole vielä taidettu korjata takaisin? Joku palstan erikoisäijä vois lähettää tulikivenkatkuista Liigan suuntaan.

Näkyy liigan tilastossa

On vaihdettu takaisin.

Ihan kohtalaista suorittamista Kasperilta tänään. Harmillisesti yksi paha virhe maksoi maalin. Mutta hyvä tästä tulee, kunhan paikat pysyy ehjinä

Hyvä debyytti ja oletettavasti tuli rohkeasti tekeen omaa juttua. Jos perjantaina pelaa, pitäisi päästää YV:llä irti, vois tuoda vähän rentoutta.