Kasper Simontaival

Tuli tämä tieto liian lyhyellä varoitusajalla, että kerkeis hallille katsomaan nuorta miestä tositoimissa, perhana vieköön!

Kai pitää vähän vetää sanojani takaisin… :grinning: Ja mielelläni vedänkin.

Unohtu kyllä mainita oma peli, luistelu ja taistelu.

3 tykkäystä

Olis tosi hieno veto laittaa Kasper ylivoimaan laukojan paikalle, pojan vahvuus kuitenkin on maalinteko, eikä meillä niitä ukkoja liikaa ole. Vois ainakin koittaa, tois varmaa jotai uutta tohon surkeaan ylivoima pelaamiseen.

1 tykkäys

Ai jaa, ja minä olen pojasta hokenu melkein 16 vuotta :smiley: Et taida meikän postauksia paljon seurata, liekkö vaimennus päällä :smiley:

Alkaa pikkuhiljaa jännittämään itelläki. Minäkään en tiennyt etukäteen, että debyytti on tänään ja olen kiinni muualla illalla. Harmittaa niin pirusti, kun en ole poikaa tukemassa.

19 tykkäystä

Oon enemmän seurannut sun tippejä maalivahtien suhteen. Kaikki muu on mennyt ohi. Toivon silti sitä kuuluisaa Messin täysosumaa. :slight_smile:

3 tykkäystä

Voin sanoo että tää on ajan kanssa täysosuma, on tullut katottua ruudun kautta a sm sekä hallilla väijyny B pelejä.

5 tykkäystä

Pointtini enemmän se että paras sijoituspaikka voisi olla maalintekijälaituri kärkiketjuissa mutta vasta tulevina vuosina. Vaikka taidetaan nykyään kaikilta neljältä ketjulta maalimäärää odottaa, mikä ei ole välttämättä kovin realistista. Jasu on näitä raja-aitoja Tapparassa rikkonut, silti näkisin hänet ennemmin vieläkin nelosketjussa ja
alivoimalla rouhimassa puolustavassa roolissa. Nyt nelosessa vain Luoto mielestäni tässä roolissa, eikä nuori ja melko pienikokoinen maalintekijälaituri välttämättä siihen parhaiten rinnalle sovi, vrt. Moilanen.

Minäkin olen muutaman pelin nähnyt internetin välityksellä, ja kyllä tässä minustakin on pelimies isolla peellä.

Semmoinen muodollisuus olisi hyvä hoitaa pois alta, että tehtäisiin muutaman vuoden mittainen liigasopimus Kassulle. Saa suorittaa, :mikki:.

4 tykkäystä

Semmoset 50+ peliä Kassulta nähneenä on pelimies. Laukaus on hyvä jota kyllä kannattaisi ylivoimassa käyttää. Pystyy painamaan ranteella maaleja välillä kuin Laine konsanaan. Viikonloppuna mm. laukoi siniviivalta ranteella ilman maskia ylärimaan. Luistelussa on varmaan eniten kehitettävää.

10 tykkäystä

Ja heti tehopisteille sekä red bull kypärä päähän :wink:

Ketju avattiin ajastetusti 65 minuutin kuluttua.

Syöttöä ei ole vielä taidettu korjata takaisin? Joku palstan erikoisäijä vois lähettää tulikivenkatkuista Liigan suuntaan.

1 tykkäys

Näkyy liigan tilastossa

2 tykkäystä

On vaihdettu takaisin.

1 tykkäys

Ihan kohtalaista suorittamista Kasperilta tänään. Harmillisesti yksi paha virhe maksoi maalin. Mutta hyvä tästä tulee, kunhan paikat pysyy ehjinä

Hyvä debyytti ja oletettavasti tuli rohkeasti tekeen omaa juttua. Jos perjantaina pelaa, pitäisi päästää YV:llä irti, vois tuoda vähän rentoutta.

4 tykkäystä

Jännä peliasento tällä kaverilla. Ei tule heti mieleen ketä pelaajaa muistuttaisi. Paino aika takana, vähän kuin pakilla?

Harmi että yksi löperö syöttö nousi isoon rooliin, kun Lukko rankaisi vastaiskusta.