Katsomossa kuultuja huutoja

Vuodet menee nopeesti ni oisko ollu 90luvun ja 2000 alun Kalpa pelejä Hakamettässä. Yksinäinen Kalpa huuto d päädystä.

3 tykkäystä

En voi sanoa muistavani kun ei tullut tuohon aikaan hakametsässä viihdyttyä hirveästi. Kun olen alkanut peleissä käymään niin kyllähän siellä kaikenlaista jännää huudeltiin. Oppi esiteini paljon uusia sanoja :grin:

2 tykkäystä

Meinaatko tällä legendaarista “Elinaaa!” -huutoa? Tuo ainakin kuului jossakin tuossa 2010-luvun aikana jokaisessa lahtelaisten kotipelissä. Huuto oli jotenkin laiska niin vastaanottimiin kuulosti ihan Elinalta. Joku naishenkilö tuota viljeli.

6 tykkäystä

Oisko ollu itse Susi-Jussi?

1 tykkäys

Mieleenpainuvin varmaan on ollut Jokeri-kannattajien huuto eräässä ottelussa kauan sitten. Sama oli heillä isossa banderollissa. Siinä kyllä halli kaikui, ei ollut yhden miehen juttu. Nimittäin “ILVES RAATO!”. Vielä hallitsevaa mestaria vietiin kotikaukalossa 1-8. Aika mykistävä ottelu. Nallipyssyketju oli vauhdissa. Esim. joukkueessa pelannut Pertti Arvaja muistaa tämän, kun joskus on otettu esille.

Kerran A-junnujen playoffeissa Hakametsässä Kalpan pelaaja pääsi läpiajoon, mutta ei onnistunut maalinteossa. Tämän innoittamana joku huusi yleisöstä “Läpiajo-Hentunen!”.

Tuosta Pelicansin huutajasta tuli myös mieleen joskus taannoin Saipan kotiotteluissa televisiolähetykseen selkeästi kuulunut, hyvinkin “raastavalla” tyylillä “SAAAIPA, SAAAIPA, SAAAIPA” huutanut mieshenkilö.

1 tykkäys

Minä muistan tämän kanssa ja velipojan kanssa naureskeltiin kun yksinäinen heppu siellä kannusti kovaan ääneen. Me oltiin sitä mieltä että hän huusi : “kääpä” :smiley:

Mulla oli kymmenisen vuotta myös Ilveksen kausikortti, kun olin siellä toimihenkilönä.

Siinä lähistöllä istui erään Ilves-kasvatin äiti ja kun poika vielä Ilveksessä liigaa pelasi niin muutaman kerran erässä kajautti todella kuuluvalla äänellä “MAALIA ILVES MAALIA”.

Ei huuto, mutta äskön takaa kuultua jurputusta:
“V*ttu mää en ymmärrä kun yritetään kuljettaa tota kiekkoo tonne hyökkäysalueelle, eikä vipata eteenpäin!”

Minuutti myöhemmin:
“V*ttu mää en ymmärrä noita rännikiekkoja. En vaan ymmärrä!”

En sit tiedä mikä hänelle kelpaa :smile::smile:

45 tykkäystä

Kaudella 99-00, kun Löfström pelasi Tapparassa, sai repeillä K.H Sillan huudolle: “Per on Jumala, amen.”

1 tykkäys

K.H Silta=Kimmo Hoivassilta

1 tykkäys

Yksi vaihtoehto on syöttelemällä kiekkoa pelaajalta toiselle, samalla edeten eteenpäin kohti vastustajan maalia, lopullisena tavoitteena iskeä kiekko vastustajan maalin. :goal_net:

1 tykkäys

Vanha seisomakatsomo, Jutila karvaamassa ja huuto " Putte! Putte! Älä mene sinne! Siel tulee paskat housuun!" :joy:

9 tykkäystä

“Hyvä Philadelphia Flyers!” Ja toinen kaveri ei voinu käydä ollenkaan paikallispeleissä, kun ei kuulemma pumppu kestä. :joy:

2 tykkäystä

Joskus nuorena kaverin kanssa lähdettiin katsoo Tappara TPS peliä. Kaveri siis kova Tappara fani. Oltiin fanikulmassa kun tuuletin TPS maalia. Tappara tais siinä kohtaa johtaa 5-0. Joku fani huusi sielt et vihdoinkin aukes se hunajapurkki… olihan se muisto jo itsessään yksin tuulettaa maalia fanikatsomos…

Mode-modaus: joukkueiden kirjoitusasut kuntoon

7 tykkäystä

Mulla on kaksi porilaista (nakkilalaista) kaveria, jotka käyvät ahkeraan katsomassa Ässien pelejä Tampereella, kun ne täällä jommankumman joukkueen vieraana ovat. Ja heidän sanarepertuaariin kuuluu tämä “kontra, kontra, kontraaaa” ihan jo perus keskustelussakin. Veikkaan vahvasti, että kyseessä ovat nämä vesselit.

1 tykkäys

Eilen oli Ilvestä vastaan pelissä hauska ku Leskinen teki maalin. Kääriäinen kuulutti: Maalin tekijä numero 28 Ottoooo… Vierestä kaks äijää karjas kovaan ääneen: Rauhalaa!! Sitte ku ne kuuli muun mylvinnän, toinen sano: Mitä vi***a ne huusi? Toinen ihmetteli vaan hiljaa. :smile:

49 tykkäystä

Kiekon lentäessä erän puolivälissä vieraiden vaihtoaitioon Tapparan johtaessa 2-0:

Setänen! Sulla on tässä pelissä enemmän torjuntoja kuin Malikilla!

66 tykkäystä

Pikkusen jopa toivoin, että joku kuulee tän. Onneks ei mennyt hukkaan. :joy:

47 tykkäystä

On varmaan tämän ketjun kamaa kun isäni kertoi tarinaa että oli ollut aikoinaan muistaakseni Eric Claptonin keikalla ja taiteilija sitten oli ottanut oman aikansa ja joku odotteluun kyllästynyt kaveri oli huutanut suoraa kurkkua leveällä Tampereen murteella “KIAKKO JÄÄHÄN” :grin: ja oli vielä Hartwallilla ollut tämä konsertti eikä suinkaan Tampereella.

23 tykkäystä