Hurja peurakolari

Ilveksen huoltajat joutuivat tosi hurjaan peurakolariin paluumatkalla Hämeenlinnasta. Kävi tosi hyvä tuuri Janssonilla ja Laukasella. Hyvä niin.

4 tykkäystä

Itsekin peurakolarissa olleena tiedän miten nopsaan tuollainen tulee eteen. Nykypäivän henkilöautoilla ei juurikaan ole niistä mitään vaaraa, koska tuulilasit ovat niin vinoja, etteä peura vaan lentää ylitse, mutta pakettiautissa tuulilasi on niin pysty, että noin voi käydä. Onneksi ei kuitenkaan nyt tapahtunut pahempaa.

12 tykkäystä

@naapuri, valitettavasti asia ei ole noin. Peurojakin on monen kokoisia ja tilanteeseen vaikuttaa niin monet muutkin asiat. Nimimerkillä: Toistasataa peurakolariautoa nähneenä. Onneksi tämä tapaus ei johtanut pahempiin vammoihin.

3 tykkäystä

Itse neljä peurakolaria omakohtaisesti kokeneena omaan myös jonkin verran kokemusta, mutta saat olla eri mieltä. Itse ne ole kuullut yhdestäkään kuolemaan johtaneesta peurakolarista (jos siis puhutaan valkohäntäpeurasta). Esimerkiksi metsäpeura on toki eri asia.

Mä en epäile yhtään, että olet neljä peurakolaria kokenut ja se tekee sinut kyllä yhdeksi Suomen parhaista asiantuntijoista aivan varmasti. Montonen ei kai kuolemista maininnut ja oli hyvillään kun pahempaa loukkia tullut.

1 tykkäys