Kausikortit 2016-17

Kiitos pitkävetojen, kausari tulossa :smiley: Lämmitti voitot työttömän mieltä :smiley:

1 tykkäys

Kausari ostettu ja samalla kirjoitettu ensimmäinen viesti tälle foorumille :sunglasses:

10 tykkäystä

Onko muuten missään julkaistu sellaista tietoa paljonko Tappara myi kausareita viime kaudelle?

Nyt on kausarissa taas virtaa ja hyvitystäkin tuli mukavasti. Mestaruus t-paitakin tarttui samalla matkaan :sunglasses:

1 tykkäys

Olisin voinut muutaman vuoden tauon jälkeen kausarin taas laittaa itsekin. Mielessä tiettyt paikat josta laitoin alkuviikosta kyselyä sähköpostilla toimistolle. No ei vastannut kukaan joten tulen kyllä toimeen ilmankin.

Sinne on puhelinnumerokin olemassa.

Olen kanssa yrittänyt soittaa kausikortti asiasta, mutta eipä ole kukaan vastannut koko viikon aikana

Helpointa olisi uusi kausari hoitaa käymällä ihan siellä toimistolla (Tapparan liigatoimisto on kesälomalla 4.-31.7. välisen ajan). Tietty jos on ulkopaikkakunnalta niin ei varmaan ihan niin vaan tehty.
Katsoin niin verrkolomakkeella seuran sivujen kautta pystyy laittamaan paikkatoivomuksella tilauksen. Sitä ei lienee pysty katsomaan onko paikka vapaana, ei taida ticketmasterissa vielä olla pelejä.

Joo. No sit on kyllä huonoo palvelua. Itte kävin siellä tossa edellisviikolla ja siellä oli melkonen ryysis, mutta se ei käy kyllä syyksi jättää puhelimeen tai s- postiin vastaamatta. Mä koitan tän asian tiimoilta aina järjestää Tampereelle menoa muissakin merkeissä, kun kausari on pakko saada ja varmimmin se hoituu fyysisesti toimistolla. Plus tietenkin, että käytän näitä virike etuja ja niitä ei voi netissä tai laskulla käyttää.

Kuten todettua, paras tapa varmistaa uusi kausikortti, on mennä toimistolle. Palvelu on reaaliaikaista ja selkeämpää kuin puhelimessa tai sähköpostilla. Siinä näkee, mitkä paikat on vapaana ja mitkä varattu. Mutta on tavallaan myös nihkeää, jos toimisto ei pysty vastata kausikorttitiedusteluihin tai -hankintoihin vaikka kysely tulisi etanapostilla.

1 tykkäys

Tuo verkosta uuden kausarin osto pitäs olla sillai reaaliaikainen että ostotapahtumassa asiakkaan määrittämän paikan saatavuus tarkistetaan ja varataan…kuten irtolipun osto katsomokartalla.
Täähän olis kait ticketmasterin tontilla.
Mites on axe, olisko tohon tuunausta tehtävissä jotta saadaan se viimenenkin yksilö halliin!

Kausarit tuli kanssa hommattua nyt parin vuoden tauon jälkeen. On päässyt niin hyvin firman paikoille tai sitten olen ostanut halpoja E:n lippuja. Onhan se nyt helpompi, kun on oma paikka valmiina joka matsiin.

Olen huomannut myös, että spostilla ei kannata hoitaa mitään asioita Tapparan kanssa. Edes aitiotiedusteluihin en ole saanut vastauksia, vaikka olen ollut ajoissa asialla. En tiedä miksi heille on niin nihkeää vastata, kun spostit kuitenkin on olemassa ja mahdollisuus annetaan sitä kautta asioita hoitaa. Toimistolla tuli tämä lippuasiakin hoidettua.

Sama. Kävin kans korttini toimistolla maksamassa… Ja jos jotain asiaa on, niin soitan tai käyn paikanpäällä.

No mutta nyt sylillinen pisteitä toimistolle. Olin laittanut tosiaan meilin ennen Juhannusta mutta siihen ei kukaan vastannut kunnes tänään oli lyhyt maili että laitatko puhelinnumeron vielä. No iltapäivällä mimmi sitten soitti ja tehtiin kaupat tuohon “ennenjussia” hintaan joten törmäillään Hakamettässä!!

10 tykkäystä

Kenelläkään varmaa tietoa milloin uudet kausarit postitetaan?

Pari päivää ennen jussia ostettu kortti tuli toissapäivänä

Noh kai se omakin sieltä joskus tulee, myös ennen jussia ostettu…

Mulle myös saapui alkuviikosta kausari. Ostin myös ennen juhannusta :slight_smile:

Tapparan kausikorttilaisille on nykyään oma Jackpot aina tiistaisin. Suora lainaus Tapparan kirjeestä: “tällä kaudella aina tiistaiotteluissa suoritetaan arvonta vain kausikorttilaisten kesken. Ole siis paikalla, sillä jos penkkisi on tyhjä, arvomme palkinnon seuraavalle.”

2 tykkäystä

Playoff-kausikorttien sesonki alkaa taas. Tapparalta tulleen mainossähköpostin lopussa luki “myynnissä ensi maanantaista alkaen”. Pakko alkaa pistään seteliä sukan varteen.

3 tykkäystä