Tässä ketjussa spekuloidaan, ynnätään, arvioidaan, arvataan ja käydään läpi Tapparan yleisömääriä kaudelle 2017–18. Kopioidaan tähän alle viime kauden ketjun viimeiseksi jäänyt, ansioikas kertaus kauden 2016–17 yleisömääristä:
21.9. - 29.9. välillä Tappara pelaa neljä kotipeliä putkeen. Minkäänlaista lippupakettia tai tarjousta tuskin on varmaan tulossa. Esimerkiksi keskiviikkoiseen peliin Lukkoa vastaan voisi ihan hyvin pistää vaikka seisomapaikat jonkun 7€ hintaan, sillä kovinkaan paljon päälle 4000 yleisömäärää ei oo kyl tulossa sillä tuosta parin päivän päästä on HIFK vierailemassa täällä.
Vaikka täälä myös toimiston henkilöitä on, niin jos oikeasti on kunnon kehitysehdotuksia niin eihän ne asiat sillä muutu, että tänne kirjottaa. Itse oon useamman kerran laittanu viestiä toimistolle erinäisistä asioista
Näitä lippupaketteja oon itekin odotellut, mutta toistaiseksi vastaavaa systeemiä Suomessa taitaa harrastaa vain Jokerit(?). Änärissä toki sääntö eikä poikkeus. Yksinkertaista niputtaa pelit yhteen pakettiin, vielä vaikka lisäksi joku teema kyseiseen pakettiin ja/tai yksi huippupeli sisällytettynä pakettiin (Ilves/IFK/Kärpät esim) niin avot
Toivottavasti ihmiset ymmärtää että tälläistä joukkuetta ei ole Liigassa nähty sitten kauden 97-98 Ifk:n. Eikä ihan heti varmastikaan tulla näkemään. On kaikki eväät että tämän Tapparan edesottamuksista puhutaan ja muistellaan vielä pitkään.
Vaikka on Ruutu+ ja 95,7Mhz niin käykää katsomassa niitä kotipelejä paikanpäällä!
Tälläistä herkkua ei pojat ja tytöt ole muille tarjolla.
On varmaan joo, ja nehän on ollut megamatkoilla usein Tampereella, mikä vääristää tilastoja. Eniten harmittaa se, että IFK tuo enemmän Tapparan faneja halliin.
On vähän semmoista kutinaa, että tämä ruutu+:n viimeisen kauden polkumyyntihomma (15€/kk) saattaa olla pikku katastrofi muutamankin seuran yleisömäärille ja sitä kautta taloudelle.
Tämä paljon mahdollista, mutta eikös tuo TV-raha lähes tuplaannu uuden sopimuksen myötä? Joten jos tällä kaudella pakkasta tuon takia, ensi kaudella homma korjaantunee itsestään.
Tämä dilemma toistuu joka vuosi ja samaa keskustelua käydään joka vuosi. Sen tiedän, että @axe ainakin on aina hyvin kärryillä tilanteesta.
Minulla ei ole kauheasti tietoa, mutta sellainen aavistus on, että lokakuun alkaessa alkaa myös enemmän näkyä yritysvieraita aitiossa ja kirvesklubilla.
Meillä on ensi viikolla kaksi kotipeliä: Tiistaina Sport ja perjantaina Ilves. Noitten pelien jälkeen meidän yleisökeskiarvo on 5 300. Ihan vaan kuriositeettina Tapparan kotipelit ovat tällä kaudella vetäneet kuitenkin kaikista joukkueista toiseksi parhaiten aina niin ihastuttavan HIFK:n jälkeen.
Tapparan yleisökeskiarvo lienee n 700 enemmän kuin ilveksellä vaikka ei Tapparan isännöimää paikallispeliä vielä (ipahan saanut kauden alotukset Tapparaa vastaan 2v putkeen).