Jos joltain löytyy voucheria huomiseen peliin niin voisin ottaa niin vien pojan ja veljenpojan peliin. Asutaan Kangasalla niin meille ei noita tullut.
Jos joltain vielä löytyy seisomakausari tälle iltaa, niin voisin siskolleni ottaa.
Yksi aikuisten ja yksi lasten lippu vapaana illan peliin. Annetaan ilman korvausta, yv:llä voi kysellä.
Edit. Nämä meni
Pari seisomakausaria huomiselle apilla lainaan olis tarjolla.
Kiinnostaisi, mutta mitenkäs tää toimii? Appi on mutta en oo lainannut sen kautta aiemmin.
Minä laitan koodin ja sillä se jotenkin tapahtuu nyt voisi joku aikaisemmin lainannut tulla kertomaan.
Saat sen koodin ja sitten laitat sen Tappara-apin liput osiossa sijaitsevaan “syötä lippukoodi” riville, jonka löydät kun painat + -merkkiä oikeassa yläkulmassa
E. On siinä näköjään ihan semmonen painike isolla.
Illan kamppailuun tarjolla lainaksi yksi seisomakausari.
Illan peliin seisomakausari, sain itse lipun toisaalle
Minä voin ottaa🙂
Kaupat tuli, laitoin yv:llä koodin
Annetaan irtolippu seisomakatsomoon Tappara-Lukko peliin to 24.11.
Olisiko tarpeetonta kausikortti lainaan huomiseen CHL-peliin, nuorisokortti sopii myös, tarvitsija on 15vuotias?
Kiitos kovasti ![]()
2 seisomakausaria tarjolla huomiseen peliin
Voisin ottaa vanhemmilleni jos mahdollista!
Jos joltain on jäämässä kausikorttia käyttämättä huomiseen peliin, voisin ottaa. 2 on hakusessa mutta yksikin riittäisi
.
Täältä lähtee yksi seisomakausari!
Myös täältä yksi seisomakausari tarjolla lainaan huomiselle.
Edit: Meni.
Lauantain peliin olis 2kpl seisomakausaria tarjolla
E. Molemmat meni
Moi. Jos jää joltain käyttämättä ni 2 kausari lainaa kelpaisi. Mulle ja pojalle lähdettäis täältä kauempaa katsoon