Kausiseuranta: CHL 2017–18 (pl. Tapparan pelit)

JYPiä laitettiin…

Malmö johtaa 2-0. Voitolla ottaa kärkipaikan lohkostaan.

1 tykkäys

Bern - Mountfield ekan erän jälkeen 0-1

On tuo HIFK:n maalilaulu kyllä tyhmä.

1 tykkäys

Malmö 3-0 tyhjiin.ja 24 sekkaa jäljellä.

Bern tasoihin, mikä miellyttää turkulaisia. Toista erää pelattu 2 minuuttia, tilanne 1-1.

Hitto München tasoittaa Brynäsiä vastaan viimeisellä peliminuutilla… Ja tekee vielä yhden vieden voiton 2-3

Aika ihailtavan pitkään Sub pyörittää jälkistudiota ilmaispuolella. :thumbsup:

Mulla olikin Münchenin voitto Predictionsissa :thumbsup: :thumbsup:

Oot ihan tulessa… minä jäässä… noooooh… jatketaan seurantaa

Munchen iski Brynäsiä vastaan ilman maalivahtia 2-3 voittomaalin ajassa 59.59 ja otti lohkovoiton. Brynäsille ois siis riittäny piste lohkovoittoon. Aika kova.

1 tykkäys

Eli Brynäs ei ainakaan Tapparan pistemäärään pääse. Ainoa joka voi uhata Tapparaa on Frölunda?

Tapparalle riittää huomenna ainakin 2 pisteen voitto, yhdenkin taitaa riittää, koska maaliero??

Frölundalla 4 suoraa voittoa ja 1 voitto jatkoajan jälkeen.

Bern johtoon 2-1

Pinnoja kerätään vielä pudotuspelienkin aikaan. Jos huomenna otetaan kolme, ne auttavat jatkossa.

1 tykkäys

Pistemäärillä ei ole lohkovaiheen jälkeen muuta merkitystä kuin että 8 eniten pisteitä kerännyttä on arvontojen ykköskorissa ja loput kakkoskorissa.
1/4-, 1/2- ja välieristä kertyneet pisteet ( max 18 ) lisätään sitten alkusarjan pisteisiin ja loppuottelun kotijoukkue on enemmän pisteitä kerännyt.

Eli alkusarjan pisteistä on oikeastaan iloa vain jos mennään loppuotteluun.

Sinnehän me ollaan menossakin

5 tykkäystä

Itse asiassa tuo on fake news. Unohtui mainita ja korjata, että puhuin höpöjä yhtenä päivänä. Lohkovoittajat ovat ykköskorissa ja kakkoset kakkoskorissa. Asia on hyvin hämmentävästi selitetty säännöissä.

Ja siihen mennessä kerätyillä pisteillä määräytyy jälkimmäisen pelin kotietu joka kierroksella, joten saa niistä etua aiemminkin.

1 tykkäys

Juuri näin ja siksi Frölundan tappiotilanne on hyvä.
Voi sitten pudotuspeleissä pelata muutaman tasurin ja pysyy kumulatiivisissa pisteissä silti edellä.

Wien johtoon Zugia vastaan. Tarvitsevat kolmen pisteen vierasvoiton jatkopaikkaan (ja tuottaakseen minulle 126 pistettä).

Bern 3-1. Spede maalaa.

1 tykkäys