Kohta alkaa Tapparan peli IFK:ta vastaan. Telialta, cmorelta ja MTV3 sovelluksista näkee
Onko tuolla ollut jotkut fantasiadraftit kun ekassa pelissä oli pelkkää änäriukkoa rostereissa?
Ne on saanu tehdä joukkueet itse
On se Artuzio kova
Tappara aloitti mukavalla 8-3 voitolla IFK:ta vastaan. Kohta jatkuu uudestaan IFK:ta vastaan.
Kyllähän tuosta näki, että Artuzio on aika kova tekijä. Kiekko pysyy lavassa kuin noiduttu.
Kerrottakoon vielä niille jotka eivät tiedä, että ei toi Nikkedangleskään mikään turha ukko ole. Todella kova peli Artuziolta.
Nikkedangles otti toisen pelin 4-2, pari alivoimamaaliakin teki. Kohta Jukureita vastaan, tateissa EKI.
Onhan tämä tosi mielenkiintoista seurattavaa, tykkään että tähän ankeaan pandemia syksyyn jotain uutta.
Iso Telialle ja liigaseuroille tästä. Ei kun Ence tuotetta Tappara myymälään tarjolle, olen paikalla ostamassa.
Hansu näyttäisi olevan vastaantulija, Eki on kyllä iskussa.
3-2 johan ylipuhuin Ekiä voittajaksi.
Eki ottaa 5-3 voiton Tapparalle.
Ihan mukavaa katseltavaa tämä. Suomenkielinen live-selostus tuo mukavasti tunnelmaa.
Mieleni pahoitin kun aikaisemmin grafiikoissa luki Tappara perustetuksi 1932. Vähän kävin asiaa oikaisemassa somen kautta ja olivat saaneet korjatuksi. Hyvä ettei Ipalaiset vielä huomanneet ja aloittaneet älämölöä
Lärvinenkin sopii tuohon, sanavalmiit kaverit lauteilla. Ei tartte hävitä yhtään
Mun mielestä me ollaan perustettu 1932.
Doughtyhan näyttää iha Rouhiaiselta ulkonäöltään sekä pelisuoritteeltaan tuossa maalissa.
Tappara suli 3-0 johdon, sitten Eki sisuuntu ja teki pari pikamaalia.
Edit.
Koonti Kirvesrintojen illan peleistä:
HIFK-Tappara 3-8, Artuzio
Tappara-HIFK 2-4, Artuzio
Jukurit-Tappara 3-5, Eki
Tappara-Jukurit 6-4, Eki
Kärjessä ollaan, loistavaa viihdettä.
Koska tää jatkuu?
Edit. keskiviikkona näköjään.
Siinä otteluohjelma:
Edit. Ehditkin ite löytää jo.