Kausiseuranta: eLiiga 2020

Kohta alkaa Tapparan peli IFK:ta vastaan. Telialta, cmorelta ja MTV3 sovelluksista näkee

2 tykkäystä

Onko tuolla ollut jotkut fantasiadraftit kun ekassa pelissä oli pelkkää änäriukkoa rostereissa?

Ne on saanu tehdä joukkueet itse

1 tykkäys

On se Artuzio kova

1 tykkäys

Tappara aloitti mukavalla 8-3 voitolla IFK:ta vastaan. Kohta jatkuu uudestaan IFK:ta vastaan.

6 tykkäystä

Kyllähän tuosta näki, että Artuzio on aika kova tekijä. Kiekko pysyy lavassa kuin noiduttu.

Kerrottakoon vielä niille jotka eivät tiedä, että ei toi Nikkedangleskään mikään turha ukko ole. Todella kova peli Artuziolta.

3 tykkäystä

Nikkedangles otti toisen pelin 4-2, pari alivoimamaaliakin teki. Kohta Jukureita vastaan, tateissa EKI.

Onhan tämä tosi mielenkiintoista seurattavaa, tykkään että tähän ankeaan pandemia syksyyn jotain uutta.

Iso :+1: Telialle ja liigaseuroille tästä. Ei kun Ence tuotetta Tappara myymälään tarjolle, olen paikalla ostamassa.

3 tykkäystä

Hansu näyttäisi olevan vastaantulija, Eki on kyllä iskussa.

3-2 johan ylipuhuin Ekiä voittajaksi.

Eki ottaa 5-3 voiton Tapparalle.
Ihan mukavaa katseltavaa tämä. Suomenkielinen live-selostus tuo mukavasti tunnelmaa.

4 tykkäystä

Mieleni pahoitin kun aikaisemmin grafiikoissa luki Tappara perustetuksi 1932. Vähän kävin asiaa oikaisemassa somen kautta ja olivat saaneet korjatuksi. Hyvä ettei Ipalaiset vielä huomanneet ja aloittaneet älämölöä :innocent::grin:

3 tykkäystä

Lärvinenkin sopii tuohon, sanavalmiit kaverit lauteilla. Ei tartte hävitä yhtään

1 tykkäys

Mun mielestä me ollaan perustettu 1932. :woman_shrugging: :grin:

5 tykkäystä

Doughtyhan näyttää iha Rouhiaiselta ulkonäöltään sekä pelisuoritteeltaan tuossa maalissa. :face_with_hand_over_mouth:

Tappara suli 3-0 johdon, sitten Eki sisuuntu ja teki pari pikamaalia. :joy:

Edit.
Koonti Kirvesrintojen illan peleistä:

HIFK-Tappara 3-8, Artuzio
Tappara-HIFK 2-4, Artuzio

Jukurit-Tappara 3-5, Eki
Tappara-Jukurit 6-4, Eki

4 tykkäystä

Kärjessä ollaan, loistavaa viihdettä.

5 tykkäystä

Koska tää jatkuu?

Edit. keskiviikkona näköjään.

Siinä otteluohjelma:

Edit. Ehditkin ite löytää jo. :joy:

2 tykkäystä