Ei muuta kun
tilaamaan.![]()
Oli jo viime kaudella. Uskottelin tälle kaudelle itselle että Atte pelaa unelmakauden mutta se taitaa jäädä videopeleihin se Aten unelmakausi.
Sailio pihalle päähän kohdistuneesta taklauksesta.
Vetipä Suoranta hyvän av-vaihdon
Sailio tötöileen,isoista ovista pihalle
Porissa on huippu maalipaikkoja ihan solkenaan
Kehen osui?
Oli jo eilen ilmeisesti hyppytaklannut päähän. En kyllä videolta ole nähnyt.
KooKoo aikoo pitää kärkipaikan tämänkin illan jälkeen. Johtaa jo 3-0.
On tuon Yonkmaninkin peli vaikean näköistä. Ei vaan ole Liigassa tällaisille enää käyttöä kuin kerran kaudessa.
Ekan Karri Kivi ja tokan Juhani Tamminen??
Laavainen
Jahas, eiköhän vaihdeta kanavaa.
Uskomaton apina joka ei opi ikinä
KooKoo jatkaa siitä mihin eilen jäi. Saipalle tulossa synkkä kausi…
Tero Lehterä pisti kaiken uusiksi – KooKoo tehnyt vasta 10 maalia SaiPan reppuun.
McRae on kyllä hyvällä pelipäällä. Taitaa sopia Ahon sapluunaan - luottoa ainakin tulee.
Voi tehdä tällä kaudella hyvätkin tehot.
Kanki iskenyt alivoimamaalin😍
Ässät kyykyttää ipaa oikeen urakalla
Insam tekijänä
Kaksi erää pelattu. Tilanne 3-2. Jatkuu n. 18.50
1-0 Körkkö (Komulainen)
1-1 YV Vahalahti (Ilomäki)
1-2 Keränen (Hillding, Fleury)
2-2 Tuulola (Salo, Povorozniouk)
3-2 Kankaanperä AV (Komulainen, Gröndahl)