Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Liputanko vai vaihdatko Kankaanperäksi?

Porissa 4 - 1

Ässät iski vielä erän loppuun 5-1

Kotkaniemi syötti 5-1 maalin, Laganiere teki.

Sport rimoihin ja toiseen päähän → Lukolle YV.

3-3 YV ILOMÄKI (Vahalahti, Koivisto)

1 tykkäys

Tanus SaiPalle häkki

2 tykkäystä

Artulla 1+1. Hyvä!

1 tykkäys

Quo Vadis, Saipa?

Sportille YV - Liikaa kettuja kentällä. Kova on meka hallissa.

Uuden Ilveksen maaliero toistaiseksi 1-8.

1 tykkäys

Teemu Kivihalme 2-2 Kärpille. Nyt tarvitaan vielä JYPin ja Ilveksen tasoitukset pitkävetooni. :wink:

LUKKO ohjauksella 3-4 Koivistoinen (Riikola, Tiivola) @Messi

Riikola veti Körkköä selkään. Eiköhän 2min vaan tule

Mää odottelen sitä Ilveksen nousua voittoon.

2 tykkäystä

Red Army huutaa “Rauman Lukko haistakaa vi**u” Naurahdin.

2 tykkäystä

Odotellaan sitten yhdessä.:slight_smile:

1 tykkäys

6-1…Ilveksen kaudesta tulee kyllä pitkä…Kuronen ja Pulli pudonneet pelistä…Pieni ja hento toi ipan puolustus…

Loukkaantumisia?

Kuronen ei ollut tänään kokoonpanossa.

Jyppi tasoitti

3 tykkäystä

Rooba aivan liekeissä. Videolle mennään mutta omasta mielestä pitäisi hyväksyä

1 tykkäys