Liputanko vai vaihdatko Kankaanperäksi?
Porissa 4 - 1
Ässät iski vielä erän loppuun 5-1
Kotkaniemi syötti 5-1 maalin, Laganiere teki.
Sport rimoihin ja toiseen päähän → Lukolle YV.
3-3 YV ILOMÄKI (Vahalahti, Koivisto)
Tanus SaiPalle häkki
Artulla 1+1. Hyvä!
Quo Vadis, Saipa?
Sportille YV - Liikaa kettuja kentällä. Kova on meka hallissa.
Uuden Ilveksen maaliero toistaiseksi 1-8.
Teemu Kivihalme 2-2 Kärpille. Nyt tarvitaan vielä JYPin ja Ilveksen tasoitukset pitkävetooni. ![]()
LUKKO ohjauksella 3-4 Koivistoinen (Riikola, Tiivola) @Messi
Riikola veti Körkköä selkään. Eiköhän 2min vaan tule
Mää odottelen sitä Ilveksen nousua voittoon.
Red Army huutaa “Rauman Lukko haistakaa vi**u” Naurahdin.
Odotellaan sitten yhdessä.![]()
6-1…Ilveksen kaudesta tulee kyllä pitkä…Kuronen ja Pulli pudonneet pelistä…Pieni ja hento toi ipan puolustus…
Loukkaantumisia?
Kuronen ei ollut tänään kokoonpanossa.
Jyppi tasoitti
Rooba aivan liekeissä. Videolle mennään mutta omasta mielestä pitäisi hyväksyä