Kausiseuranta: Liiga 2018-19 (pl. Tappara)

Sen takia mää avasin. Lähinnä kiinnostaa, miten peli tästä etenee: suuttuuko kotiyleisö, saako Pata mitään aikaan, tuleeko rumat lukemat vai lopahtaako peli 1-4-läpsyttelyksi.

KooKoon Maltella jo 7 maalia plakkarissa. Siinä on kova vahvistus Tepsille tai Kärpille helmikuussa ja siitä ensi kaudeksi.

1 tykkäys

Hieman löperiä Tomi Kallio päästelee studiossa. Kyllä Ässät on träppiä pelannut siinä missä muutkin. Eikä se nyt ylivoimaisen vaikeaa ole jos se treenattu selkäytimeen. Mutta tuon näköistä se on jos valmennus ei vaadi pelaajilta mitään. Ollaan vain sielläpäin.

Jos Kalliolta kysytään, Tappara on ainut joka träppää.

Oon siinä käsityksessä jonkun KooKoon pelin radiosta kuulleena, että Malte tähyää rapakon taakse ensi kaudeksi.

1 tykkäys

Tepsikin pelaa/pelasi vain tiukkaa keskialueen puolustusta. :grinning:

Rautakorvesta leivotaan studiossa taas mulkkua. Sanoispa joku studiossa “Rautakorvelle potkut”.

360live lähetytksen alussa oli ässistä puhetta ja laskettu että 1,55pinna per peli pitäis saada ni olis 83pinnas millä viime vuonna päästiin sääleihin… Aika kovalta kuulostaa.

Vaan Ruotsissa Rautakorvestakin kuoriutui jätte kiva.

Loppukausi pelkkää pumpulia ja kaikki pelaa.

2 tykkäystä

Pata tullut 2. erään all-in.

Pata painoi tokan erän ekan ~vitosen talla pohjassa. Tuloksetta. Pari puolittaista paikkaa. Sen jälkeen peli on hieman tasoittunut.

Pata kaventaa 1-3.

Äläpä spoilaa.

Mulla vasta nyt.

Puhelimeen mentiin.

Mistä ja millä katsot?

Chromecastilla. Siihen tulee oma lisäviiveensä.

1 tykkäys

Mulla peli tulee suoraan puhelimesta.
Nyt tuli päätös tuomarilta.

Ja oli oikea päätös. Tälle kaudelle tullut sääntöpäivitys:

"4. Maali pois paikaltaan

Sääntöön on tuotu lisää liikkumatilaa. Jos toinen tai molemmat maalin tolpat eivät ole tasaisesti kiinni jäässä, mutta ovat kontaktissa joustopiikkiin ja joustopiikki on reiässä, maali hyväksytään."

4 tykkäystä