Ja tänään se sitten lähtee, normaalia kiinnostavammilla ottelupareilla:
Kärpät - HIFK
Ässät - Ilves
Tässä ketjussa siis kaikkien playoff-pelien chatit, paitsi Tapparan pelit, joille omat ketjunsa normaaliin tapaan.
Ja tänään se sitten lähtee, normaalia kiinnostavammilla ottelupareilla:
Kärpät - HIFK
Ässät - Ilves
Tässä ketjussa siis kaikkien playoff-pelien chatit, paitsi Tapparan pelit, joille omat ketjunsa normaaliin tapaan.
Alkais nyt jo.
Kyllä sinä kesälomalle vielä pääset, älä stressaa
Olen hiihtolomalla pohjooisessa ja tuossa vieressä on tienviitta NÄÄTÄVAARA. Tämän on pakko olla enne.
Ei kai @Nuti kesälomalle jää, se hyppää meitin kyytiin, ja päätyyn asti.
Nutilla ja Terpppillä onkin sitten VIP-paikat loppuu asti
Kumpaa katsot:
0 voters
Otatko oikein molemmat syliin ja viet körökörökirkkoon…???
Nuo ovat niitä laadukkaampia kärppäläisiä molemmat ja kelpaavat hyvin objektiivisiksi sivustaseuraajiksi. Toista se on jatkoajassa, siellä on sitä huonompaaki materiaa tarjolla
Televisiovastaanottimessa päämatsina Ässät-Ilves. Läppärillä sivussa myös toinen ottelupari.
Ihan tuosta syystä kysyinkin.
Molemmat pelit yhtä-aikaa auki ja tilanteen mukaan vauhdikkaampi peli televisioon… Kakkospeli läppärin ruudulta.
Alkuun seuraan miten hifkin poffit alkaa ja menee koska pieni mahdollisuus on että alkavat pelaan mutta kyllä toi Ässien sarjakin kiinnostaa.
@iceman suunnitelmallista toimintaa! Olen itsekin harrastanut tuota multiseurausta toisinaan, mutta tuloksena on yleensä se, että en näe koko kierroksella yhtään maalia xDD
Perskutarallaa, eivätpä pelit näykään minun koneilla
Pitää vissiin kattoa DEL2:sta
Huhhhuh
Hifk 1-0
Odotellaas hetki.
HYVÄÄ YÖTÄ KÄRPÄT nyt lähti Ifk Show
42 sekuntia siihen meni
E. Meinaa Lankinen tarjoilla