Katotaan jos saisivat Telialta vaikka uusintaa ![]()
Maailman huonoin idea sammuttaa/hämärtää valot ku maali tulee.
Parikasta tuo musta meni?
Hyvään väliin erän loppuun kyllä pukukoppihäkki.
Nii, Kalpan Parikan mailasta. Pitää olla tarkkana kun kummallakin puolella on näköjään Parikka. ![]()
…siis Ilveksen Parikka oli se kaveri siinä maalin nurkalla ja mun mielestäni sen luistimesta sisään.
Okei, mun mielestä se meni Kalpan Parikan mailasta. ![]()
KalPa ei ole erityisemmin vakuuttanut tänään. Ilves tietysti ollut hyvä. Saa nyt nähdä saiko KalPa virtaa tuosta maalista, mutta vaikeaa on ollut.
Kalpa ollut kyllä tosi heikko. Veikkaan että Ilves tekee vielä pari viimesessä erässä.
Ovatkohan nuo Parikat sukua toisilleen?
Jatkoajassa nimimerkki “tulikasteen” näkemys KalPan otteista:
“Pirun nopeaa tuolla kaukalossa kyllä mennään. Niinkin nopeaa, ettei kukaan ehdi tekemään yhtään mitään, ei hyökätä eikä puolustaa, mutta viihdyttävän näköistä silloin harvoin kun kiekko ei ole omassa verkossa.”
Kaikessa jäljessä niin se näkyy tommosena säheltämisenä …siis näin ainakin mun silmääni. Ilves vetää kyllä niin eri vauhdilla että Kalpa ehdi kun vikistä.
KalPa on kyllä surkea. Ilves on ollut hyvä, mutta Antonen on ollut aivan liekeissä.
Kalpa ei saa noita hyökkäyksiään käyntiin nyt kyllä millään. Koitetaan nopeeta, koitetaan viivelähtöä …mutta ei, jää keskialueelle tai tulee joku hätänen räimäsy vaan päätyyn.
Hieman meni näpertelyksi KalPa yv.
Ilves puolustaa oman keskustan sen verran paremmin ettei KalPa saa paikoista kunnon vetoja.
2-6 Rautiainen
KalPalla ilmeisesti loukkaantumisia jonkin verran?
Ihan pelkästään sillä ei kyllä heikot otteet selity. Seitsemäs tappio tulossa putkeen.
Ilves sai vielä mukavat ylivoimatreenit loppuun. Ilves hyvä, Kalpa melkosen luokaton.
Kyllä oli Kalpa huono, ei voi muuta sanoa…tosin Ilves teki paikoista maalit.
KalPa oli jotenkin hengettömän oloinen. Puristusta on. Löytyykö pelaajistosta johtajuutta kääntää kurssi. Tietysti jotain muutoksia peliin kaipaisi varmaan valmennuksenkin osalta.
Viime kaudellahan KalPa nousi vaikeasta tilanteesta varsin hyvään tulokseen.