Älä huoli, ei oo pysyvä tilanne
NHL Reunanen tekas 2-1
Ei toki olisi tuollaista lentoa voinut kuvitellakkaan mahalaskettelun jälkeen - Mutta kyllähän Ilves ihan muiden sijojen joukkue on kuin viimeinen. Aika huima henkikin näyttäisi olevan.
Mingoia yksilösuorituksella (kuten Platzerikin) 2-2. Hienoa.
Oijoi mitkä veivit. Siinä laiteltiin Press tylysti susikäsi viennillä nippuun ja Lehtiselle suhtautettiin melkoset Espressot. Todella upea osuma 2-2
Juu tässä on nähty komeita maaleja, ainoastaan toi Reunase maali meni “helposti” tosin olihan upea kuti.
Tämän missasin, sillä olin ostamassa kaljaa.
Ihan vauhdilla tässä mennään. Viihdyttävää kiekkoa
Joo, katsoin että saiko tossa joku lukkolaine osumaa ihan lopussa (35s ennen erän loppua) vai sotkeutuiko vaan KooKoon maaliverkkoon, kuva siirtyi muualle ennenkuin k.o. pelaaja nousi. Joten en tiedä ottiko osumaa isomminkin.
Torjunnat 40min jälkeen:
Lehtinen 8
Haukeland 10
Hajahuomiona, Sport voitti JYPin 2-3 \o_
Nämä 20 minuutin erätauot on ihan myrkkyä lajin kiinnostavuudelle. Toivottavasti myynti edes vetää käytävällä.
2 KooKoo pelaajaa törmäs toisiinsa, toinen luisteli vaihtoon roikottaen kättään. Samalla Kim Strömberg tekee 2-3 maalin. Jälleen yksi hukattu Tapparakasvatti
Strömberg liekeissä. Taas hyvä paikka ja napakka ranne. GO ON KooKoo Go on, on meillä jätkäjengi voittamaton
Todella viihdyttävä peli Raumalla menossa! Tilanteita ja todella kovaa taistelua. Ei voi pitämättä nyt. 9 minsaa jäljellä
Lukko 2-3 KooKoo
Toiko hyväksytään? 3-3 siis peli jos toi hyväksytään.
OI MITÄÄÄ! Danforth jalkojen välistä?! 3-3 WOW
Ei ollutkaan niin nätti, ei kuitenkaan potkua luulen? Tönäsköhän
No siis sehän tönäs Haukelandin samalla. Mutta mitäpä pienistä.
Näin todella oli. Peruutti Haukelandin päälle. Pitäisi hylätä. Hallista valot pois, vaikeuttaa hommaa tämä
Kyllä mä olen hylyn kannalla. Esti maalivahdin torjuntatyön täysin.
Ei olekaan, mutta sitä ennen pelasi marraskuussa 2 peliä, joista toinen nollapeli ja roisessakin prosentit reilusti yli yhdeksänkymmenen. Kun katsoo tämän päivän lopputulosta, niin “ennakkoni” osui oikeaan. Kolmeen viimeiseen peliin kaksi nollapeliä ja siinä yhdessäkin vain 2 omiin.
Peruutti itseasiassa Haukelandin päähän. Mitenkään ei olisi Norjanpoika saanut torjunta-asentoaan kuntoon.
Ei maalia. Oikein meni
Ei maalia. Oikein meni. Oli ihan selkaä molken häirintä ja peli 2-3