Liveseuranta: Liigan pre-season 2019-20 (pl. Tappara)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

2 tykkäystä

Tähän ketjuun harjoituspelien ja -turnausten liveseuranta. Decens Cupille ja Tapparan yhdelle irtopelille tulee omat seurantaketjunsa sitten aikanaan.

Tuttuun tapaan kausi käynnistyy länsirannikolta Pitsiturnauksella. Tässä Pitsin ohjelma:

Eri lähteistä lähetettävät ottelut voi tarkistaa Liigan sivuilta:

Ketju avattiin ajastetusti 12 tunnin kuluttua.

Nyt kun tässä ei ole muutakaan tekemistä niin ajattelin katsoa pelejä, mutta teliatv tietokoneella lataa vaan loputtomiin eikä mitään näy. Puhelimella kyllä toimisi, mutta ei kiinnosta tuijotella pienestä ruudusta. Eikä ole mahdollisuuksia nyt yhdistellä telkkariin.

Toimiiko muilla? Vai eikö ketään kiinnosta?

Itse koitan katsoa Telian boxin kautta niin ei toimi. Vahva aloitus taas telialta

1 tykkäys

Itse katselen tietokoneelta ja hyvin toimii. Oletko muistanut käydä klikkaamassa harjoituspelit nämiskää Telian sivuilta?

Chromecastin kautta toimii hienosti.

Olen kyllä mielestäni käynyt. On se kumma kun pitää kaikkia mahdollisia klikkailla vaikka tilaus on ollut voimassa viime kauden alusta asti.

1 tykkäys

Mikäs se sposti oli että preseason piti erikseen aktivoida vaikka kans olen ollu koko kauden superpassilainen. Kummaa touhua.

Moi kaikille! Jos pelit ei näy, niin varmistakaa että Preseason-passi on voimassa. Täällä vielä tarkemmat ohjeet tilaukseen.

// Ilari

Pitsiturnauksessa ensimmäisen erän jälkeen KooKoo-Pelicans 0-1.

1 tykkäys

Puhelimella kävin sen passin näpyttelemässä ja puhelimella pelit näyttäisi toimivan. Tietokoneella ei toimi, ei kai mun nyt tietokoneella erikseen tarvitse samaa passia tilata kun kuitenkin sama tili käytössä? Sehän nyt olis jo mielenvikasta.

Ei tarvitse. Mikä käyttis ja selain sulla on käytössä? Täällä vielä Telia TV -laitevaatimukset.

// Ilari

Google chromella mentiin koko viime kausi, nyt ei enää toimi, mutta latasin nyt koneelle ton Teliatv sovelluksen erikseen niin sen kautta toimii taas.

Miten ihmeessä voi olla mahdollista jos tilaus on olut koko ajan voimassa niin täytyy alkaa säätämään taas uudestaan? Tosin eihän tämä nyt yllätä enää ketään…

1 tykkäys

Jes, hyvä että sait toimimaan. HTML5 on kehitteillä Chromelle ja Firefoxille ja sen jälkeen lähetykset toimivat niilläkin.

// Ilari

Kävin äsken tilaamassa sen per-season passin eikä muuten ala näkymään vieläkään…

Tätä samaa ihmettelin myös. Yhdeksän aikoihin tajusin että se pitää käydä aktivoimassa pre season tilaus. Ja vieläkään ei näy pelit vaan on käsittely kesken

2 tykkäystä

No miten siellä on ensimmäinen peli mennyt?