Kausiseuranta: Liiga 2019-20 (pl. Tapparan pelit)

Parantunut molempien peli 1. erästä joka oli aika heikkoa lätkää.

3 tykkäystä

Aina jaksaa yllättää että ovat Laineen kanssa liki saman mittaisia. Toinen heistä näyttää paljon isommalta.

1 tykkäys

Harhasyöttöjen määrä oli kyllä ensimmäisessä erässä suuri. Sen osoittivat myös tilastot. Varsinkin Kärppien osalta.

1 tykkäys

Mun mielestä aika sohlaamista ollut… vauhdikasta toki välillä.

Pulju jäi äsken takakarvanneen Lucenius-nimisen NHL-korston jyräämäksi.

2 tykkäystä

Se on kuitenkin ollut Trashersin leirillä ja painaakin varmaan enemmän.

1 tykkäys

https://twitter.com/TelialovesLiiga/status/1172204715729403904?s=19
On toi pumppu kyllä…

No nyt sitten kyllä roiskitaan taas huolella :grin:

Olipahan kuteja mutta Annunen sai kasan torjuntoja.

Taisi peli ratketa siihen hylättyyn maaliin :expressionless:

Heitänpä sellaisen täkyn että se on Ilveksellä ihan täysi työ olla runkosarjassa HPK:n edellä.

3 tykkäystä

Arvostan näin runkosarjassa, tosipeleissä en ehkä. :smiley:

1 tykkäys

Ekan erän spedeilyn jälkeen nähtiin ihan viihdyttävä ja puheensorinaakin aiheuttava avausmatsi. Linjasta puhutaan jos se vaihtelee

1 tykkäys

Sarjataulukko näyttää nyt ihan hyvältä. Kärpät 3 pinnaa, muut 0. :slight_smile:

2 tykkäystä

Kerhon peli vaikutti ihan hyvältä. Kausi näyttää riittääkö terävin kärki. Nyt ei ole esim. Turusta.

En kyllä ihan hirveän tarkalla silmällä peliä seurannut.

1 tykkäys

Ihan jees peli näin jo syksyllä, johtunee myös siitä, että nämä joukkueet ovat joutuneet Chl:ssä kovia pelejä pelaamaan, joten oli jo hiukan valmiimpaa tuo touhu. Mutta kuten loppuun pitää todeta, tuomarit ratkaisi ja väärin voitettu… huomenna jatkuu…

1 tykkäys

Mun mielestä Kerhon peli näytti hyvin samanlaiselta kuin viime kautena. Keskusta oli tiivis ja oli aktiivista liikettä sekä otetta

2 tykkäystä

Ekaa kertaa näin tämän Annusen pelaavan ja vetihän poika hyvän pelin. Eka maali helppo, mutta ei hajottanut pakettia mitenkään. Lopussa vielä kovia koppeja.

2 tykkäystä

Tuomarin osa ei ole kadehdittava. Hattua päästä kaikille tuomarointia harrastaville!

1 tykkäys

Tää oli mun mielestä jopa vähän ryöstö Kärpiltä, vaikka voittivat niin Oululaisilta odotin parempaa peliä.

3 tykkäystä