Parantunut molempien peli 1. erästä joka oli aika heikkoa lätkää.
Aina jaksaa yllättää että ovat Laineen kanssa liki saman mittaisia. Toinen heistä näyttää paljon isommalta.
Harhasyöttöjen määrä oli kyllä ensimmäisessä erässä suuri. Sen osoittivat myös tilastot. Varsinkin Kärppien osalta.
Mun mielestä aika sohlaamista ollut… vauhdikasta toki välillä.
Pulju jäi äsken takakarvanneen Lucenius-nimisen NHL-korston jyräämäksi.
Se on kuitenkin ollut Trashersin leirillä ja painaakin varmaan enemmän.
https://twitter.com/TelialovesLiiga/status/1172204715729403904?s=19
On toi pumppu kyllä…
No nyt sitten kyllä roiskitaan taas huolella
Olipahan kuteja mutta Annunen sai kasan torjuntoja.
Taisi peli ratketa siihen hylättyyn maaliin
Heitänpä sellaisen täkyn että se on Ilveksellä ihan täysi työ olla runkosarjassa HPK:n edellä.
Arvostan näin runkosarjassa, tosipeleissä en ehkä.
Ekan erän spedeilyn jälkeen nähtiin ihan viihdyttävä ja puheensorinaakin aiheuttava avausmatsi. Linjasta puhutaan jos se vaihtelee
Sarjataulukko näyttää nyt ihan hyvältä. Kärpät 3 pinnaa, muut 0.
Kerhon peli vaikutti ihan hyvältä. Kausi näyttää riittääkö terävin kärki. Nyt ei ole esim. Turusta.
En kyllä ihan hirveän tarkalla silmällä peliä seurannut.
Ihan jees peli näin jo syksyllä, johtunee myös siitä, että nämä joukkueet ovat joutuneet Chl:ssä kovia pelejä pelaamaan, joten oli jo hiukan valmiimpaa tuo touhu. Mutta kuten loppuun pitää todeta, tuomarit ratkaisi ja väärin voitettu… huomenna jatkuu…
Mun mielestä Kerhon peli näytti hyvin samanlaiselta kuin viime kautena. Keskusta oli tiivis ja oli aktiivista liikettä sekä otetta
Ekaa kertaa näin tämän Annusen pelaavan ja vetihän poika hyvän pelin. Eka maali helppo, mutta ei hajottanut pakettia mitenkään. Lopussa vielä kovia koppeja.
Tuomarin osa ei ole kadehdittava. Hattua päästä kaikille tuomarointia harrastaville!
Tää oli mun mielestä jopa vähän ryöstö Kärpiltä, vaikka voittivat niin Oululaisilta odotin parempaa peliä.