Otteluseuranta: Lukko - Tappara 26.12.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Meinasi mennä alku kokonaan ohitse, kun olin siinä ajatuksessa, että peli alkaa 18:30. Mutta tämähän alkaa ihan kohta.

@Mayer nämä voi perustaa myös itse…

Mie oon huono tekemään tai kirjoittamaan

Ihan pihalla tästä otteluohjelmasta. Ei vieläkään Mikki-peli, vaan Tapsan tanssit Raumalla.

3 tykkäystä

Selostaja totes Jeren olevan poissa, siis Rouhiaisen.

Krisun mukaan Rauma sytyttää aina.

Kuuluttaja huusi Revon nimeä, että kaikuu Porissa asti.

Jukka käyny parturissa, kevyt tukka, onko pelikin siis kevyttä?

2 tykkäystä

Eipä tuossa tarvitse kirjoittaa, kuin otsikko :wink:

Kohta mennään ja kinkut saa kyytiä.

Kiekko tippuu nyt jäähän täällä…

Selvitäänkö tänään alku ilman takaiskua…

Tämä Rauman kuvakulma on aina yhtä perseestä. Ei edes saada kameraa kuvaamaan keskeltä kenttää.

2 tykkäystä

Tappara av tulossa

Ihan kuutamolla perinteisesti taas ollaan

Vähän pyörityksessä oltiin ja Jakopelti boksiin…

Pelin seuranta palstan varassa. Joten pitäkää meikäläinen ajan tasalla.

Mäntylä heittää naamat maalin takana, ja siitä pian Iaco korkealla mailalla varustettua vastustajaa naamaan

1 tykkäys

Ei tarvi edes tuota. Kopioi, liitä ja korjaa vastustaja ja päivämäärä. Helppoa.

1 tykkäys

Alivoima kestettiin helposti. Lukolla oli yksi takakulmaan tähdätty veto/ohjuri, joka meni ohi ja kiekko kiersi keskialueen puolelle

2 tykkäystä

Lukko on kyllä kova ja nätti kiekottelemaan. Meidän karvaajat on aivan kuutamolla.

1 tykkäys

14,01 nyt jäljellä viive kysely

Raumalaisilta koko ajan liian vaikeita syöttöjä toisilleen.

Pelattu 13.50