Eikös Mannerin seuraaja ole jo nyt vaihtoaitiossa? Voi kysyä ohjeet läheltä.
Tuohon päädyin muisteluissani itsekin ![]()
Nyt alkoi vähän hirvittää Magnetokorskin Tampere cupissa nähnyttä. Onko Pulju noin kova?
Taitaa mennä jatkoille ![]()
… ja pystyihän se. Heshka tasoittaa pelin: 5-5.
Kärppänen tekee taas im.
7–7. Eiku 5–5. Venäjä–Kanada.
Heshka jos menisi naimisiin Pavosen kanssa. 5-5…
Mä luulen, että Manner ei silti poikien päätä tämän pelin jälkeen silittele. Ässät on Liigan surkein joukkue tekemään maaleja ja päästät ne tekemään viisi. Se on vähän noloa, vaikka voittaiskin ![]()
Siel Ilves ei ymmärrä ollenkaan kliinisen yhden maalin johdon jäädytyksen harjoittelun tärkeyttä
Voi bärkkele Ässät
Kärpillä on ihmekeitos vanhoja supertähtiään. Outo yhdistelmä. 1-2 ymmärtäisi mutta tämä on jo vähän erikoista.
Ässät ei vaan osaa voittaa. No ainakin pisteellä saatiin taas Kärppiä kiinni.
Tapparan runkosarjavoitosta taistelun kannalta olisi kyllä Ässien suora voitto kelvannut.
Ihmeellisen heikkoa peliä molemmilta puolustuspäässä.
Kieltämättä huikea, tapahtuma rikas kierros. Porrastettuja pelejä lisää? Vaikkei olisi järjestettyä syytä.
Manner on saanut tuon yhdistelmän pelaamaan hyvin tälläkin kaudella, siitä ei ole kahta sanaa. Enemmänkin Kärppien kohdalla itse kyselen, että puuttuuko jotain kuitenkin. Mitenhän sen nyt taas sanoo - katsotaan keväällä, mutta semmonen fiilis vaan on - että Kärpiltä puuttuu semmonen X Factor, jota oli viime kaudella. Puljujärvellä on paljon näytettävää oman uransa kannalta, mutta en näe Puljujärveä isojen pelien ratkaisuhahmoksi. Sen sijaan tuon Lammikon näen.
Ja moket (taas)Heljankoa heikompia.
Ainakin särmää puuttuu. Kaikki on aiemminnähdyn tuntuista. Tuleeko yllätysmomenttia. Mestaruus huutaa sellaista.
Pulju on palannut pokeripöydästä takaisin hiekkalaatikolle. Junttila, Pesonen, Pyörälä, Kukkonen ja muut. Rutiinia on, voiko olla liikaa.
Minulle esimerkiksi Jussi Jokinen edustaa aika vahvasti menneisyyttä - hän ei oikein urallaan ole tuntunut olevaan parhaimmillaan keväällä, vaikka loistava pelaaja onkin. Jotenkin ei ole voittajaluonteen tunnetta hänestä.