Ilves-Kärpät, kunhan alkaa. Runkosarjan kärkikaksikko, selvä valinta.
Suurin menestys on ajalta, kun kiekot olivat vielä puuta.
Heititkö tahallisen provon?
Jos heitit niin nyt osu…xD
Vaikka sinä et Ilveksen menestystä arvosta, ei tarkoita etteikö muut arvosta. Tällaisten kommenttien takia ymmärrän TBK puheet Tapparan mestaruuksista puhuttaessa.
Ilveksen menestystä hehkuttavat vain Koulukadun valot
No ei vaas. Tällä kaudella ovat kyllä Hakametsänkin valot loistaneet heille varsin kirkkaina. Ilves on hieno seura ja suon heille mielelläni kohtalaista menestystä.
Jatketaan vänkäämistä jossain toisessa ketjussa (meillä on lukuisia ketjuja, joissa voidaan tästä asiasta vängätä) mutta kaikella rakkaudella minä arvostan menestystä, mutta Ilves ei ole menestynyt seura. Ilveksellä on yksi pronssi vuoden 1985 jälkeen. Minä olen syntynyt 1988. Minä en ole koko elämäni aikana nähnyt mitään menestystä Ilveksellä, joten on hauskaa kuunnella menestyneestä seurasta. Ilves ei sitä tällä hetkellä ole.
Samalla logiikalla Paavo Nurmi ei olisi menestynyt juoksija.
Kunnianosoitukset on hienoja ja videot tyylikkäitä mutta aika pitkän kaavan mukaan vedetään… Pelataankohan vielä tasalta…
Muutenkin pidän enemmän ideologiasta jossa palkitaan henkilöiden hengissä ollessa. Tämä ei siis Ipaan liittyvä provo vaan yleisesti.
Ensimmäinen erä taitaa mennä seremonioihin.
Uudet alkulämmöt…
On kyllä vähän pitkät seremoniat nyt. Eipä siinä.
Ja kaikkien aateloimiseen olisi ollut aikaa ja mahdollisuus jo 30-50 vuotta sitten. Nyt vasta hoksattiin. ![]()
Huutele kun siellä alkaa peli?
Nyt aateloidaan mun sukulainen.
ainut nainen tuossa joukossa.
Oho. Nyt tunnustan nolona mutten tajunnut naisten edes pelanneen noin kauan… Respect
One and only Raimo Helminen.
![]()
Kärpät ja KooKoo kun vie niin Ipa menee jo alaspäin, eräät Ipalaiset on mulle uhonneet pian kuukauden että menevät meidä ohi oikealta ja vasemmalta. ![]()
Onhan Ilves menestynyt seura. Mutta ei kyllä todellakaan ammattilaisuuden aikana. Päinvastoin. Minun elinaikanani taitaa olla kaksi tai kolme mitalia ja ei yhtään kirkkainta. Jumbosijoja vähintään sama määrä tuohon ajanjaksoon.
Kärppien valmennus kyttää tätä ketjua tabilta. Kuka tunnustaa?
Kaukokari!
Ehtiikö ottelu alkaa, ennen kuin hän keksii Kärpille jäähyn?
Kohta alkaa!