Kausiseuranta: Liiga 2019-20 (pl. Tapparan pelit)

Nyt kyllä tuli hörppy. Mutta Lammikko tuntuu ranteella upottavan aika usein.

Hifkihä on ennätysvauhdissa, nyt jo 2 maalia. No nyt, ku sanon nii pelin jälkeen taululla 2-4 ja riparilla Kärppien maalissa 91 torjuntaa

Ja Pulju vetää ranteella ylivoimalla löysän vedon alakulmaan. 2-2.

1 tykkäys

Kyllä Hifk sössi oman momentuminsa tuossa…ei voi mitään.

En tiedä, mutta vituttaa tuo Puljun virnistelevä naama joka kerta. Vissiin vaan kertoo pelaajan hyvyydestä :grin:

4 tykkäystä

No nyt osui Lassea leukaan.

Edit: Tuli sittenkin Järvinen 2min.

1 tykkäys

Kärppien pitäisi saada tuo ylivoimapelinsä kuntoon. Vähän tehotonta on vielä ollut.

Tuohimaa ryöstää Aatu Rädyn ja Rädyn leuka putoo jäähän asti! :smiley: :smiley: :smiley:

6 tykkäystä

Kyllä. Komee koppi ja Sannin biisiä joutui Räty laulamaan monttu auki.

2 tykkäystä

Vissiin yv harjoitteet menossa Kärpillä?

Peliä en näe mutta jäähytasapaino on hivenen kallellaan Oulun suuntaan…

1 tykkäys

Jos mä oisin Hifki-fani, miettisin jo pleksin yli kiipeämistä ja tuomarien jututtamista! :grin:

1 tykkäys

Jos mä oisin Hifki-fani, miettisin jo pleksin yli kiipeämistä ja tuomarien vuolasta kehumista. Nimittäin raksi-seinään : Puljujärvi 2 min estäminen. Ja heti perään Byström 2 min kiinnipitäminen.

3 tykkäystä

Aisssaaaaaatana :mask::mask: Nykopp kaatuu polvensa päälle. :grimacing: Ilmeisesti jäi penkille.

Kousan Mikko lataa ranteella tolpan kautta 3-2!

1 tykkäys

HIFK muida ei oo. 3-2 Huikea kuti Kousalta. Turuselle kolmas pinna tänään. Saariselle myös syöttö.

3 tykkäystä

Nykopp jäällä mutta nopeasti takaisin penkille. Tais mennä polvi pahemmin. :neutral_face:

Auts :/, ei noita toivo kellekkään.

4 tykkäystä

Joskus olen kuullut, että HIFKillä on viime vuosina ollut huonoa tuuria loukkaantumisten kanssa. Ei näitä kyllä soisi kenellekkään toki.

1 tykkäys

Se Nykopp-tilanne näytti kyl enemmän maalivahdin mailakampilta kuin miltään kiinnipitäsimeltä. Kärppäpelaaja vaan nojas lanteille.

1 tykkäys