Kausiseuranta: Liiga 2019-20 (pl. Tapparan pelit)

Ilveksen pelejä on mukava katsoa, aina löytyy uusia fanitettavia. Nytkin esim. Lukko.

4 tykkäystä

En minäkään sitä Setäsen piikkiin laittanut, epäilin vain sitä, että kuinka Setänen riittää.

@ljpp minusta Ilveksen ongelma on se, että yksi juoksee ja muut pelaavat paikkaa.

1 tykkäys

Yle Puhe netin kautta. Mulla on satelliittikanavat joten Telia ei näy ilmaiseksi.

Tirronen hörps. Saarelainen vie Pelicansin lähes miinuskulmasta johtoon.

E: Ja Kaskinen haastaa maalin.

Lukko YV.

Jos hyväksytään, TuTo saa uusia faneja. Tuo Tepsin touhu on kamalaa

Se on kyllä nähty, että Setänen ei keväällä riitä.

Hienosti liikku kiekko Lukolla ja Danfortin hirvee tällä Maalahtea päin.

Nyt onkin hieman kinkkinen tilanne. Pelicansin Tanukselta tulee kosketus Tirroseen jonka seurauksena Tirronen menettää tasapainon, mutta TPS puolustaja blockaa Tanusta niin että Tanus ei voi itse välttää kontaktia.

E: Maali hyväksytään. Tuomarit ilmeisesti näki asian niin kuin itsekin. Eli että Tanus ei voi välttää kontaktia Larssonin takia.

1 tykkäys

Maalahti pelannut tosi hyvää peliä. Suunnan näyttäjiä tuolle nuorelle joukkueelle.

Tais tulla hyvin suojattuun kohtaan, muuten olis voinu käydä huonostikin.

Hyväksyivät Pelicansin maalin ja peli täten 0-1

TPS - Pelicans 37:54 0-1, 37:54 0-1 M. Saarelainen (P. Vorobei, M. Pietroniro)

2 tykkäystä

Kaskiselle luulisi kellot kohta soivan, ja ne kellot eivät ole Antti Huovilan Vaskikellot.
Itseasiassa, koko hyväveli klubi täytyisi vaihtaa

Nähh …se roikkuu siellä loppuvuoden vaikka väkisin, pelaajat vaihdetaan ennemmin.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Annusella komea nollaputki. Täytyykö Tapparan tulla tämäkin katkomaan?

2 tykkäystä

Kelloja on vaikea soittaa, jos ei ole korvaajaa. Jos olisit Niittymäki niin kuka tulisi Kaskisen tontille?

Mites olis Jyppikylässä komeeta jälkee tehny Marko Virtanen? Sehän on ny vapailla kai tällä hetkellä?

1 tykkäys

Niin no.
Tuntuu, että vaikka huoltaja vetäs puvun päälle niin paremmin kulkis.
Ja onhan tuolla vapaita koutseja.

1 tykkäys

Vaikea toki sanoa.

Tai miten olisi Karri Kivi? Oon vähän pihalla valmentaja uutisista, lienee vielä vapailla.

Edit. Ja kyllähän ongelmat on vielä syvemmällä.

1 tykkäys