Kausiseuranta: NHL 2016-17

On hyvä aloittaa kattominen maalilla :joy:

Columbus on kattellut Tapparan pelejä, hiano maali! Jaaha, haasto, ei ole paitsio mun mielestä

1 tykkäys

Ihme tilanne, Capsit kuitenki piti vielä aikalisää. Ei kai sitten ollut haasto tai sitten omine lupineen pidetty aikalisä.

Tasan kello 00:00 olisi Hurricanes vs Laine…

Ei kyllä pysty kattomaan, rajoittaa tuo mukulan koliikki omia tekemisiä jonkin verran… ja on täällä väliin vähä vaimollaki koliikkia ku koittaa kiekkoa katella :grimacing:

Aho on kyllä hyvä. Jets tarvis hyvän puolustajan ja kunnon moken.

Laine kun vähän miehistyy, niin on parempi kuin Ovi8. Laine ei seisoskele lukkopolvilla

Hyrskynmyrskyn pisti Hurrikaanit alkuun. Jetsit pitkälti matkustajina ensimmäisen vitosen. Hyvä peli tähän mennessä.

Jets yv…

Ei toi Bufy sitten koskaan osaa levittää Laineelle, vaan vetää ite silmät kiinni…

1 tykkäys

Kun buff on kentällä, ei pidä menettää kiekkoa hyökkäysalueella. Becoos buff on siellä sun kanssa, eikä puolustamassa.

Onko Sasha tänään pelikunnossa?

Päivitys: Hoffren tweetannu että on pelikunnossa. Valvomiseksi menee.

Winnipeg on ihan sikaporukka

Mielenkiintonen vaihto oli kyllä

Jetsin peli ihan täyttä p---- ja Laine menee noilla puukäsiketjukavereilla ihan hukkaan. Tosin hiihteli kyllä pelin ulkopuolella ja hölmä jäähy loppuun. Koko jets ja 7 otti liikaa tyhmiä jäähyjä. Jetsin maalivahdilla oli hetkensä mutta maalivahdin joukkue tarvii

Kamalaa sähellystä kyllä tuo NHL. Johtuuko pienestä kaukalosta vai mistä.

Peräti kolme matsia ihan katsottavaan aikaan tänään:

20:00 BOS-TBL
20:00 WPG-NSH
22:00 EDM-PHX

Tuo Jetsin vslmennus varmaan penkittää Paten. Niin on kummia peluutukset

Pate vaan loppukaudeks kotiin kasvaan.

1 tykkäys

Itse valitsin nyt Winnipegin pelin, vaikka joukkue on viime aikoina surkeasti pelannutkin. Nashvillellä Saros maalissa.

Minä tsempaan Nappulaa Predatorsin maalissa.