Mutta on siellä kuitenkin paljon sitä " pitkä päätyyn ja perään" kiekkoa. Se on yhtä elimellinen osa änäri kiekkoa kuin euroopassa on tää maalintakana seisoskelu.
On tietenkin päätykiekkoa ja kulmapainia. Se on jääkiekkoa. Tuntuu, että Suomessa meillä faneilla on käsitys, että kiekko täällä on taktiikkarikkaampaa, kuin p-amerikassa, missä kiekko olisi taktiikkaköyhempää. Mitään tukea tälle lauseelle ei ole. Päinvastoin Kanada on pyörittänyt kaikkia arvokisoissa viime vuodet oli sitten kaukalo iso tai pieni. Ehkä viisitoistavuotta sitten Suomi oli maalivahtipelin taktisuudessa/teknisyydessä edellä, kiitos mv-valmentajien. Jos oikein varovasti arvioidaan suomalaisten luistelu saattoi olla teknisempää ja parempaa tuolloin. Ei enää.
Lisätään vielä, että modernin pelin ja evoluution suuntaviivat on määrittänyt Joel Qunnevillen Chicago Blackhawks, jonka “pelikijaan” kuuluu jatkuvasti toistuva pakki-pakki levitys p-amerikkalaisella viivelähdöllä.
Varmasti näinkin, mutta kyllä tämä meneillään oleva Karjala-turnaus on ainakin allekirjoittaneelle ollut lähes mtv:n huomenta Suomen tasoista tylsyyttä Tappara-edustuksesta huolimatta. Jos samaan aikaan tulisi suora NHL-matsi, sitä katselisin. Tunnelmatonta ja tylsää.
Muikkari: Sunnuntaina on taas Hatrik prime timessa:
13.11.2016 21:00
Winnipeg Jets - Los Angeles Kings
Monelle isälle on tiedossa mieluisa yllätys, sillä ottelu näkyy kaikille ilmaiseksi Viasatilla ja Viaplayssa.
Täälä Viasat on näkyny koko vklpn ilmaseks. Vissii joku soneran juttu.
Kumpa näkyiskin kaikille
Ennen kuin täälläkin ihmetellään, niin korostetaan vielä että näkyy vain Soneran verkossa ilmaiseksi ja Viaplayssä vain maksaville asiakkaille.
Tarkoitatko, että pitäisi näkyä Soneran verkkoa käyttäville vai Sonera Viihteen asiakkaille?
Dam it to Hell… T: Elisan nyt ei niin iloinen käyttäjä
Viaplaylla on kampanja päällä, jolla saa ilmaisen kuukauden ilman mitään sitoutumista kuka tahansa. EDIT: Höpö höpö.
Mutta ilmaiseen ei kuulu urheilu.
“Soneran verkossa” on ilmaus jota Viasatilta on käytetty, sen tarkemmin en tiedä kun en itse kuulu asiakaskuntaan.
Taitaa olla Soneran viihde asiakkaille.
Noup.
No kerro lisää. Mulla on Soneran verkko. Mitä kautta ja millä laitteella saan matsin näkyviin!
Taisin puhua soopaa Viaplaystä, mutta kanavat pitäisi olla saatavissa. Opiskele tuolta: https://www.viasat.fi/suorayhteys
Minä(kin) omistan tuon Sonera Viihteen ja ainakaan minä en saa näkyviin. =D
Soneran kaapelissa näkyy ilman mitään maksuhimmeleitä. Kanava 187.
Oisko sonera viihde ja se kaapeliverkko… Mulla näkyy ainaski