Kausiseuranta: NHL 2018-19

Joo, tein tässä ohella muita juttuja. Ei mitenkään vangitseva matsi.

Hävettää. Anteeks. #kassallemenossa

Joo, ei oo ollut kohta 20 vuoteen ja tuskin se laiva siittä ihan hetkeen on kääntymässä. :roll_eyes: En tänään peliä kattonut, mutta tietäähän tuon kattomattakin.

2 tykkäystä

Hyvä Edmonton, näitä enemmän!

Pojat kävi sit tekeen maalin, kun ei ole millään mitään väliä. Kehtaapahan pyytää palkkaa, kun on pinnoja.

Noniin, yks vielä jostain, niin on jääkiekkopeli. 2-4 Draisaitl.

Japanialainen meinas jo kihauttaa. Hyvin tuli maalista virtaa noin muuten synkkään iltaan.

Yamamoudou…Mäkinen on elänyt niin pitkään ameriikan aikavyöhykkeillä, että puhuukohan kohta enää suomea ollenkaan.

1 tykkäys

En nyt halua pilkkua alkaa jyystämään, mutta Yamamoto on ihan USA:sta kotoisin. :wink:

1 tykkäys

Zessie Puljujaavi tuli varmaankin ihan kieli poskessa.

Mutta kyllähän se hölmöltä kuulostaisi, kun vetäisisi jatkuvasti väliin “Jamamoto Kailer-san”.

1 tykkäys

Mikä ihme tää kaukalon etäisyys katsomosta on?

Mäkinen on hyvä selostaja, mutta tuo yliääntäminen on jossain kammottavan ja surkea välimaastossa. Jokereiden ulkkaritkin sanoo vähän väliä, että mitä että.

1 tykkäys

Ei mua tarvi tuosta aiheesta ojentaa :wink: Mut oon mieki Karjalast, vaik Kangasalt syntynt ja Viialas elänt.

5-2.

Ruotsalaiset oikein innostuvat kannustamaan. Suomen NHL-pelissä ainoa ääni on luultavasti sipsipussin rapina.

1 tykkäys

Sekin on enemmän mitä vaikka MSG:llä. On melkoinen kokemus todeta miten niin suuri ihmismassa voi olla niinkin hiljaa.

1 tykkäys

Olin siinä Panthers - Chicago pelissä Hartwallilla ja oli vähän hassu tunne, että mitä sitä olis pitänyt kannustaa. Tosin joukkueetkin veti totaalisen virkamiesläpsyttelyn.

Änärissähän ei ole varsinaisia fanikatsomoita, eli voi verrata siihen jos vaikka jokainen sinioranssien jäsen ripoteltaisiin ympäri hallia. Se chantti lähtee sillon ku se lähtee.

1 tykkäys

Heh, hauska varmaan pitää puheita kun sitä kuuntelee n. 1500 peliä NHL-kokemusta.

On sitä vähintään eka erä katsottava DAL-WPG -pelistä. Laineelta kuitenkin tehtaantakuulla tulosta tulossa taas Starsia vastaan. Katsooko kukaan muu?

Linjoilla ja telkkarin ääressä odottelen pelin alkua.