Keikkalivet Klamydia + Nightwish 28.5.2021

Ok. Riku soitti vielä 6.3.2020 Tampere Talossa ja ei taida montaa keikkaa ollut sen jälkeen.:thinking:

Klamydian on, mutta vähän jo annoin tukea. Nightwish ei taida olla, en ole vielä perehtynyt.

2 tykkäystä

Mistä kuunnella?

https://events.liveto.io/events/olohuoneen-soffa-lahelta-orkesteria

Lähdet liikkeelle klamydia.fi ja Nightwishin osalta burst.fi.

1 tykkäys

Aika isot saappaat on, kun pitäis Nightwishissä Marko korvata :roll_eyes:

Muutaman keikan soittivat kesällä, mutta uuden rumpalin ensimmäinen keikka taisi olla ruutu+ treenikämppä live viime kesäkuun alussa.

1 tykkäys

Oli varmaan Veskulle kova paikka laulaa Rakas hullu. Molemmat bändikaverit on poissa. Oli kuulemma Allun lempibiisi.

Koskisen Jukalta löytyy kyllä ihan hyvän kokoinen jalka. Norther, Wintersun, Cain’s Offering vyöllä.

1 tykkäys

Biiseistä tehty uudet sovitukset ja Troy laulaa enemmän. Kuka muistaa Nightwishin alkuperäisen basistin nimen?

Sami Vänskä 1998-2001

Toinen kysymys eli minä vuonna oli Tarja Turusen viimeinen esiintyminen Hartwall Areenalla?

Vuosi oli 2005 ja paikalla olin silloin (kentällä)

1 tykkäys

Saanen jonkin palkinnon siitä, että muistin. Olin nuorempana aika kova fanipoika, ja mieleen on painunut yksi jos toinenkin nimi.

1 tykkäys

Huipulla tuulee. Ihan vitun huikea biisi.
Vanhin jälkikasvun edustaja kyseli multa joskus pienenä että iskä voikko soittaa sen paskatunkion. :rofl: :rofl: :rofl:
Hetki kesti ennenkö äkkäsin mistä on kyse.

4 tykkäystä

Klamydia Nightwishin lämppärinä… hyvin järjestetty :smiley:

2 tykkäystä

Hyvä kommentti Veskulta. Kauppakeskuksessa saa olla tupa täynnä väkeä. Mut jos sinne laitetaan lava ja bändi soittamaan, niin se tyhjennetään. ■■■■■ kun tekee mieli keikalle soittamaan, vaikka se onkin humppaa ja iskelmää…

3 tykkäystä

Mieti sitä jengiä joka saa, tai sai, leipänsä tuosta.:zipper_mouth_face:

Aika “No-Brainer” valinta lopulta… ovat soittaneet Hahdon kanssa Wintersunissa yhdessä ja on todella kova basisti.

1 tykkäys

Perhana, meni 13 minuuttia ohitse, kun tuli “tärkeä” puhelu.

1 tykkäys

Arvaa kuinka monta kertaa olen miettiny ja ollu suruissani asiasta…

1 tykkäys

Narkkariraukkautta on kyllä meitsin yksi suosikeistani Klamydian biiseistä.

5 tykkäystä

2 minuuttia Nightwishin keikan alkuun.

1 tykkäys