Joko aletaan kaivaan vanhoja sifonkihuiveja esiin…??
Vai olikos tämä osoitettu paremminkin tuonne Naapuriin?
“Kesä 2017 muistuttaa useille edes hetken kesää 1985!”
Joko aletaan kaivaan vanhoja sifonkihuiveja esiin…??
Vai olikos tämä osoitettu paremminkin tuonne Naapuriin?
“Kesä 2017 muistuttaa useille edes hetken kesää 1985!”
Kyllä minä niin mieleni hyvitin! Potkiaisia varten kakkoset olivat tehneet pienen parodia videon meistä abeista. No “mulla” oli videolla päällä Tapparan fanitapaita ja huivi.
@Donizimo - käyttäjä Sabaton jatkoajassa saattoi servata Hegen ehkä nolottavimmalla tavalla, minkä olen ikinä nähnyt. Repeilin varmaan täällä päätteeni takana ihan minuutteja.
Edit: lisätty linkki
Kävin lukemassa.
Voisko linkittää, niin pääsee ittekki kattomaan ilman kahlausta?
Ei oo vastausta, ajoi kyllä niin vastapalloon kuin vain voi
Eipä oo vastausta tullu eikä taida tullakaan. Samaan voisi lisätä Ville Koistisen, ilves kasvatin, joka ampui USA pelissä kiekon sivuverkon läpi ja nauroi kun näki tilanteen kuutiolta…
Pitäskö jonkun kertoo tolle isälle että jääkiekko on tulosurheilua, harrastesarjat on sitä varten missä vähän pelllaillaan ja hifk, mutta Liiga on vähän eri juttu kun junnusarjat
Kysy siltä montako kertaa joku Ilveksen pelaaja on ilmiantanut itsensä sen jälkeen kun on tehnyt rikkeen, mikä tuomarilta on jäänyt huomaamatta, eikä jäähyä ole vihelletty? Juu, kyllä tuo oli paha moka, mutta vähiten ne se nyt Haapalan syy on.
Toki tilanteen voi tuolla tavalla nähdä, jos haluaa. Ja nykyisessä keskusteluilmapiirissä tosi moni haluaa nähdä asuat itselleen suotuisalla tavalla.
Sitä vaan ihmettelen, että miksi Haapalan oletetaan “huijanneen”, vaikka olettaisin tuuletuksen olleen ennemmin reaktio siihen, että tuomari näyttää maalia, torvi törisee ja 7 000 ihmistä huutaa.
Että tuossa tilanteessa on mielestäni ihan hyvät syyt olettaa kiekon käyneen maalissa jossain vaiheessa, vaikkei sitä olisi itse nähnytkään.
Mä olen ainakin koko ajan ollut siinä uskossa että Haapalakin luuli kiekon käyneen verkossa. Eihän Henkka kuitenkaan jokaista maalia kohti ampumaansa vetoa lähde automaattisesti tuulettamaan. Edelleen tuo tilanne oli niin outo, että harvoin jääkiekkopelissä näkee. Kaikki olettivat kiekon käyneen maalissa kun Fageruddin maila osui sopivalla hetkellä maaliverkkoon. Varmasti ottaisi päähän jos tilanne olisi ollut toisinpäin, mutta aivan turha tästä on lähteä Haapalaa tai Nurmea syyttelemään.
Muuten olen sitä mieltä, että henkilö, joka käyttää mistä tahansa paitsi vakaviin loukkaantumisiin liittyen sanaa “järkyttävä” kiekkokaukalossa tapahtuvista mistä vaan, kaipaisi vähän suhteellisuudentajua, sillä maailmassa tapahtuu ihan oikeastikin järkyttäviä asioita.
Tähän voisi toki linkittää O.Koivulan puskumaalia jääkiekossa. Tällä vissiin ratkaistiinkin jotain? Taisi olla vielä Ilveksen juniorijoukkue joka sai edun. Eikö nuoremmat juniorit ota aina mallia ja idolikseen nimen omaan vanhemman juniorin, missä etiikka tämän osalta on? Eikö ole avauduttu tästä?
Ei kannata meidän tässä topicissa eikä missään muussakaan topicissa tuosta keskustella.
Menee hyvä topic pilaan. UGH
Tää keskustelu on saanut kyllä mielenkiintoisia käänteitä. Toki mielenkiinto kulkee kahteen suuntaan:
Tilanteen outous tulee pitkälti siitä, että tässä on kaksi osapuolta: Tappara ja Ilves - molempien leirissä syytetään vuorotellen pelaajia maalista.
Ilveksen puolella on syytetty Haapalaa & Nurmea epäurheilijamaisesta käytöksestä, kun tuulettivat maalia, jonka uskoivat syntyneen.
Tapparan puolella on syytetty Ilveksen pelaajia, jotka eivät tajunneet kentällä protestoida tuomiota.
Virhe on niin kerta kaikkisen inhimillinen, että en ymmärrä, miten pelaajilta voidaan tätä odottaa. Jos Haapala & Nurmi + koko Ilveksen joukkue luuli maalin syntyneen - ihan kuten koko hallikin - niin se antaa melkoisen vahvan tuen tilanteen inhimillisyydelle. On väärin syyttää pelaajia tilanteesta ja tuomarinkin inhimillisen harhan voi ymmärtää: menivät siihen monet muutkin.
Ilvesläisten itsetunto on ollut viime kaudet koitoksella ja valitettavasti mikä tahansa tällainen tilanne on omiaan nostamaan heidät ylös ja barrikaadeille. Ilveksen urheilullinen menestys on ollut niin heikkoa, että itsetuntoa yritetään rakentaa millä tahansa keinolla, keinoista välittämättä. Ennemmin kuin siitä, että puhumme “pelaajien urheilullisuudesta tai etiikasta” meidän pitäisi puhua fanien etiikasta - tai enemmänkin fanien etiikan puutteesta.
Mitä helvettiä nyt? Ei kukaan alkaisi hoomoilasena oleen, että ei se mielestäni ollut maali jos yleisö juhlii maalia ja vielä tuomarit siinä vanaveressä. Kyllähän maalinedustaväännöistäkin yritetää huutaa, että oli maali vaikka ei hajuakaa kävikö kiekko edes maalissa. Kaikki maalit kelpaavat kelle tahansa.
Toki joku Ilves on viaton ja rehellinen. Eihän ne suostu edes ostojoukkuetta tekemään vaan tärkeintä, että omilla junioreilla. Senhän sit näkeekin lopputuloksista mitä sillä saa aikaan.
Tehkää oma topic ja pyhitetään tämä Henkalle. Tämänkin viestin saa poistaa.
Nyt asiaa perustellaan sillä, kun Haapala pelin jälkeen sanoi, että eihän se ollut lähelläkään. Ei kuulemma ollut videolta tuota vielä tuolloin nähnyt. Tai siis näin arvellaan.
Perustelkoon ihan millä hyvänsä. Täältä ulkokehältähän nää jutut aina parhaiten tiedetään Kyllä jatkoajasta ja joka paikasta löytyy kaikenlaista kotipsykologia, jotka Haapalan kanssa keskustelematta ja mitään taustoista tietämättä pystyvät helposti arvioimaan, mitä Haapala tarkoitti ja missä vaiheessa hän on ymmärtänyt, että kyseessä ei olekaan maali. xD