Kierrosseuranta: Playoffs 2018, välierä Kärpät - HIFK

Enkä tarkoita pelkästään tuota tilannetta vaan huomio on kertynyt Sanoman tv-aikana.

Lassen tekemän maalin kerroin oli 8,80. :heavy_check_mark:

2 tykkäystä

Aika luonnollista mun mielestä että tuomareihin yritetään vaikuttaa. Ässä fanit huutaa nuijaa jne. Ihmisiä tuomaritkin

Voititko?:smile:

1 tykkäys

Juu, ollaan aivan liian “rehtejä”.

1 tykkäys

Pelit on usein erilaisia sarjojen sisälläkin. Viihdyttävyys taas on loputtoman syvällinen, poliittinen käsite. Itse pidän mukavina seurata myös mm. erinomaisesti organisoituja ja toteutettuja puolustuspelejä…

1 tykkäys

Ei kukaan voi tommoselle laittaa rahoja. :joy::joy:

2 tykkäystä

Voitin. :slight_smile:

10 tykkäystä

voi hyvänen aika :smiley: :smiley:

Tätä on ollut pakko hakea. Mun vieruskaveri Hakametsässä haki Saravoa aika usein :smiley:

1 tykkäys

Tottakai. Mutta vähän noloa “huutaa” jäähyä puhtaista taklauksista.

Se on kiva, ei harmita niin paljoa kun häviää jatkoajalla :wink:

1 tykkäys

Selitin jo tuon tilanteen miltä se katsomossa näyttää :smile: telkkarin ääressähän voidaan kelailla. Harvemmin ne puhtaiden pommien jälkeen mitään huutelee

Jos Kärpät tekeekin jatkoajalla sen maalin niin sarja voi kääntyä aivan ympäri Oulussa lauantaina.

Kyllä kyllä

1 tykkäys

Ei jumalauta…

Just päässy yli Ässät-Lukko sarjasta niin Nelonen painaa jatkoajan voittomaaleja ja ekana Ässien sarjavoiton ratkaissut maali.

En tykkää.

1 tykkäys

Toisaalta, jos HIFK tekee, sarja saa melkeinpä mielipuolisen twistin heti alkuun. Kova työ Kärpillä kammeta takaa ohi sen jälkeen. Kerran saa hävitä sen jälkeen ja neljä pitäisi viedä. Toki sarja on aina sarja jne. Mutta heitinpä tässä esiin myös sen kolikon toisen puolen.

Kävin tsekkaamassa tuon Ruohomaan loukkaantumiesn. saiko Connor tuosta selkääntaklauksesta ison penaltin?

En ole katsonut peliä. Tulin just mokkejäiltä.

1 tykkäys

Vesalainen ratkaisee tänään tämän pelin. Saa ottaa talteen.

Ei saanut mitään.

1 tykkäys

Mitäs sinne? :slight_smile: