Enkä tarkoita pelkästään tuota tilannetta vaan huomio on kertynyt Sanoman tv-aikana.
Lassen tekemän maalin kerroin oli 8,80.
Aika luonnollista mun mielestä että tuomareihin yritetään vaikuttaa. Ässä fanit huutaa nuijaa jne. Ihmisiä tuomaritkin
Voititko?
Juu, ollaan aivan liian “rehtejä”.
Pelit on usein erilaisia sarjojen sisälläkin. Viihdyttävyys taas on loputtoman syvällinen, poliittinen käsite. Itse pidän mukavina seurata myös mm. erinomaisesti organisoituja ja toteutettuja puolustuspelejä…
Ei kukaan voi tommoselle laittaa rahoja.
Voitin.
voi hyvänen aika
Tätä on ollut pakko hakea. Mun vieruskaveri Hakametsässä haki Saravoa aika usein
Tottakai. Mutta vähän noloa “huutaa” jäähyä puhtaista taklauksista.
Se on kiva, ei harmita niin paljoa kun häviää jatkoajalla
Selitin jo tuon tilanteen miltä se katsomossa näyttää telkkarin ääressähän voidaan kelailla. Harvemmin ne puhtaiden pommien jälkeen mitään huutelee
Jos Kärpät tekeekin jatkoajalla sen maalin niin sarja voi kääntyä aivan ympäri Oulussa lauantaina.
Kyllä kyllä
Ei jumalauta…
Just päässy yli Ässät-Lukko sarjasta niin Nelonen painaa jatkoajan voittomaaleja ja ekana Ässien sarjavoiton ratkaissut maali.
En tykkää.
Toisaalta, jos HIFK tekee, sarja saa melkeinpä mielipuolisen twistin heti alkuun. Kova työ Kärpillä kammeta takaa ohi sen jälkeen. Kerran saa hävitä sen jälkeen ja neljä pitäisi viedä. Toki sarja on aina sarja jne. Mutta heitinpä tässä esiin myös sen kolikon toisen puolen.
Kävin tsekkaamassa tuon Ruohomaan loukkaantumiesn. saiko Connor tuosta selkääntaklauksesta ison penaltin?
En ole katsonut peliä. Tulin just mokkejäiltä.
Vesalainen ratkaisee tänään tämän pelin. Saa ottaa talteen.
Ei saanut mitään.
Mitäs sinne?