Pelaajat pönöttää jo vaihtoaitioissa.
[trollaus]
Meillä on kentällä kovempia kavereita kuin HIFK vetää kattoon.
[/trollaus]
Kölli pitää oikein stadilaista puhetta.
Sun pitää nyt vaan hyväksyä se, ettei kaikille seuroille sovi samat jäädytyskriteerit kuin Tapparassa on. Sama lippalakki ei sovi melonille ja omenalle ja niin pois päin.
Kölli on herkistyneempi kuin Kuhta itse.
Nautitaan vaikka siitä, että Tapparassa riittää vielä pelinumeroita kentällekin.
Kuka tää puhuja on? Nyt vasta paikalla.
Onhan tämä aavistuksen vaivaannuttavaa
Toni Söderholm
Voi Finleyllä ja Kangella tulla kiire, jos Tappara kykenee nähtyyn aktiiviseen paineistamiseen.
Sellainen pointti siihen, miksi tämä lähetys lähti puoli tuntia ennen peliä, mitä kuulemma ei Ekun pelissä tapahtunut (en tiedä olin hallilla), olisi se, että tämä vaikuttaa olevan ihan erilainen ja tavanomaisempi seremonia. Ekulla oli se yksi puhe ja lyhyt videoklippi.
Plus ne seremoniat alkoi viittä vaille.
Erkillä oli juhlavampaa. Nää puhuu liikaa, eikä oo kentällä niin kovia kavereitakaan. Hienoja miehiä kyllä puhujat ja Kibe.
Juhlallisuus puuttuu ja kummia höpinöitä… Vakuuttais varmaan paljon enemmän jos olis oma seura.
Eihän ottelu pääse alkamaan vielä seitsemältäkään kun kaikki entiset Hifkin pelaajat pitää puheen.
No nyt on sentään kovan tason ukko puhumassa.
[Provo]Ja Jokerit-legenda. Saatasko vielä Jakke kertomaan?[/provo]
Täytyy sanoa, että mielestäni hieno seremonia puheineen. Ja onhan Kuhta IFK-ikoni.
Lähetys taisi alkaa 16.45 ja peli noin 17.20. Koko seremoniahan näytettiin, joten ihan hyvin se minusta meni.
Katon SM-pokeria niin kauan kun kiekko putoo jäähän.
No hyvä sitten. Olin jossain kohtaa katkeruutta aistivinani.
Ps. En oo muuten kuunnelut ollenkaan. Paljon viive, Everi alotti tossa parikyt sekuntia sitten?
Ja Puheet jatkuu…
Älä aisti, itsesääli on miehen pahin vihollinen.