Kierrosseuranta: Playoffs 2023, välierä Ilves - Pelicans

Tuo Suomen tilanne oli kaamea. Onneksi sentään jalat heilui taklauksen jälkeen. Toivottavasti kuntoutuu pian.

Bloodia en taklauksesta lynkkaisi. Mutta ulosajo oli asiaa.

8 tykkäystä

Mitäs Suomi päättää jarruttaa rekan alle?

5 tykkäystä

Nyt määkin näin taklauksen. Pahalta näytti, mutta ei tosta voi mitenkään kauheesti Bloodia syyttää. Ei studion porukkakaan syyllistäny Bloodia.

2 tykkäystä

Ai saakeli näytti kyllä erittäin pahalta toi Suomen lentäminen pää edellä laitaan :dizzy_face:

1 tykkäys

Oli kyllä hurjan näkönen tilanne. Toivottavasti Suomi on kunnossa.

2 tykkäystä

Huono liike Suomelta vaihtaa suuntaa tuossa, mutta kyllähän Bena antaa selästä vauhtia lopputilanteessa.

Suomelle tsempit ja nopeaa paranemista. Jalat onneksi ainakin liikkui.

2 tykkäystä

Ja samalla kurottelee kiekkoa. Tsempit Suomelle että mahdollisimman pian takas terveeksi ja askiin.

Oli kyllä vähän huono-onninen tilanne tuo.

2 tykkäystä

Kyllä oli pahan näköinen tuo Suomen tilanne…huh huh. Ei tuolle Blood mitään mahda, oli kyllä kaikki huonot tähdet tuossa kohdilla.

3 tykkäystä

Saiko toi Latvala tuosta mitään? Kädet ylhäällä suoraan Bloodia päähän kauhealla vauhdilla.

Ulosajo oli täysi farssi, ei tuosta olisi pitänyt edes jäähyä antaa.

Suomi veti itse nilkkarallit, eli pelkkää huonoa tuuria. Toivottavasti on pian kunnossa.

Minä luulin et tämä oli joku teurastus, mutta epäonninen tilannehan tuo. Blood nyt on kuin valtamerilaiva ettei tuossa pysty kääntymään kun Suomi jää yrittämään taakse jäänyttä kiekkoa.

Mitä tapahtu? Olin kanaa paistamassa niin tipuin langalta.

Kakkosen sai. Ymmärtää, että meni kuppi nurin, mutta söi tietty Ipan ylivoimaa.

Toivottavasti Latvala sai myös. Ulos siitäkin olisi pitänyt ajaa.

Bloodin tilanteesta klippiä missään?

Joo, ei tuosta Bloodille olisi ulosajoa kuulunut antaa. Suomella lähti itsellä tasapaino tuossa.

1 tykkäys

Täällä ainaki

3 tykkäystä

Menee hieman Suomen omaankin piikkiin, kiekko hukkuu jalkoihin, muuttaa asentoaan ja huonossa tasapainossa, ei tuossa Pena tahallaan selkään aja eikä voi tuossa enää jarruttaakaan. Ulosajo näissä yleensä seuraus, mutta mielestäni ei aihetta pelikieltoon (mutta varmaan tulee, koska Pena ja koska Suomi).

2 tykkäystä

Studio itkee keltaisia kyyneliä. Näitä tulee ja on tullut ennenkin.

4 tykkäystä