Tän Clendeningin piti olla liigan parhaita pakkeja.
En kyllä vaihtelis meidän pakkeihin sitä😅
Mahtaa Lancasteria naurattaa jossain.
Tarkoitin jatkoerää
On se Kalpakin ollut kotona aika kova, jospa se sarja paranee edetessään molemmilta. Varmasti hyvä vääntö luvassa.
Taktisesti tarkkailuasemista takaa kisaan mukaan, kuten Suomen pitkän matkan juoksijoille on tapana…
Gunnarson kyllä piti Ilvestä pystyssä pariinkin otteeseen - olisi voinut tulla noutaja jo aikaisemminkin. Silti jotenkin ei vakuuta Ilveksen maalivahdit. Vaihtuuko jo seuraavaan matsiin
On niin ylimielisen näköistä pelailua, että huhhuh. Ei Nikukaan varsinaisesti vakuuta.
No se oli Kalpan hyvyyttä, jalka liikkui jo kolmannen erän lopussa paremmin.
Selostaja kolmannessa erässä pelin ollessa 3-1: Kyllä on kypsää Ilveksen pelaaminen johtoasemassa, ei oo tietoakaan Ipa-paniikista, eiköhän se jääny Hakametsääm.
Mitä eikö ollutkaan ylikävely vaikka täältä luin.
No enkö mä Kalpan liikettä tuossa viestissä kehunutkin…
Tämä oli kyllä THE jinxaus
Siinäpä onkin Pendolla heti valinnan paikka, että laittaako Malekin tappion jälkeen, vaikka Gunner pelasi kelpo ottelun.
Ilves varmisti lisä pelin kotio,fyrkat pois ihmisiltä,ilves hän keksi maksavat ihmiset ensimmäisenä.
Mä olen nähnyt kaiken. Iltalehti kirjoittaa, että ”Ilves suli!”
Kyllä, oltiin siis samaa mieltä. Mikä ongelma?
Matkiikohan Tappara huomenna.
Taas tulee sanomista.
En vaihtaisi. Vakuuttavin esitys mitä Ilves-veskoilta nähnyt. Otti aika monta pahaa paikkaa.
Huhuh ei perkele mikä taistelu jätkiltä! Maistuu!
Tässä on mielenkiintoinen dynamiikka. KalPa oli runkosarjan parhaita kotijoukkueita, mutta hävisi molemmat kotipelit Ilvekselle. Ilves on kaikkien aikojen paras vierasjoukkue. KalPa vieraissa huono ja Ilves kotona keskinkertainen.