Kamala vaihtovirhe?
Tosta sais kävellä kotio
Kato säkin oot vielä täällä palstalla ![]()
Se oli iso vaihtovirhe se.
KalPa on aivan sekaisin. Tolkuton määrä harhasyöttöjä ja sitten tällainen sekoilu silmäluumuksi.
Kierot savolaiset lahjottaa Ilvekselle maalin heti ylivoiman päätyttyä.
Tää peli oli tässä ![]()
@pieni_m Nyt se sekoilu sitten kostautui ja Nyman sai heti playoff-lavan kuumaksi.
Pahinta mahdollista myrkkyä vierasjoukkueelle.
Ei ottanut päätä pois tieltä ja pelit jatkuu. ![]()
Nyt jos olis ollu Tapsu pleksin vieressä olisiko Nyman hypännyt kohti pleksiä?
Melkein voisi sanoa että omiin tekivät. Melkoista möhlimistä.
Oli kyllä ihmeellinen lähtö vaihtoon. No Heljanko olis kyllä hakenu kiekon jos Tappara noin möhlis.
Kyllä Kalpa tyri tuon Yv:n jälkeisen tilanteen ja pahasti.
Olipahan melkoinen E-junnumaali. Hyvää oppimateriaalia pelin opetukseen.
Joo. Lopputulema on melko selvä tämän jälkee
KalPa on näyttänyt kaiken kaikkiaan hermostuneelta, joka on vähän outoa tässä asetelmassa – vain voitettavaa.
Naapuri ei ole kyllä ihan yhtä pahassa kohmeessa mitä me eilen.
Luulis, että KalPa on näistä kahdesta se joka vain nauttii matkasta
Ei vissiin parane KalPan pelata ylivoimalla jatkossa. Katkesi kyllä jänne ylivoimaan / maaliin ihan totaalisesti.
Kyllä Ipa pitää huolen että ei pääse Kalpa nauttimaan matkasta liiaksi.
KalPalla levon määrä ehti laskea hormonit ja kiiman. Pelasivat viimeksi lauantaina ja vasta tänään. Tatsi on about tasan tässä parissa.