KILPAILUKUTSU Tappara.co Invitational 2022 GOLF

Jokos täältä löytyisi joku reipas (tai saa vähän saamatonkin olla) ottamaan vähän “kilpailunjohtajan” roolia paikan päälle?
Jos vaikka startterina" toimisi ja palkinnot jakaisi. Se jo piisaisi.

1 tykkäys

Moro!

Mahtava ajatus tämä kisan toteutus. Iso peukku. Minä erittäin mielelläni myös itse osallistuisin tapahtumaan - jos ei löydy isoja ja äänekkäitä vastalauseita, niin voisin kyllä paikan päällä katsoa asioiden sujuvuuden perään ja toimia palkintojen jakajana. :+1:

25 tykkäystä

Kannatan ehdottamasti tätä ehdotusta ja uskoisin, että myös muut osallistujat ovat samaa mieltä tästä asiasta.

Itse tosiaan olen tämän nyt kalenteriini merkannut ja ilmoittautunut, mutta saattaa olla myös työhön liittyvä golfreissu tuona viikonloppuna. Aika näyttää mille viikonlopulle se osuu.

Ps. Mailat edelleen varastossa, mutta kyllä ne sieltä heinäkuussa löytyy viimeistään.

5 tykkäystä

Aivan mahtavaa. Laitko minulle viestiä, niin jutellaan siellä. Kiitos.
e: aloitellaan siis tuolla viestipuolella ja soitellaan sitten myöhemmin tarpeen mukaan.

1 tykkäys

Pistetään harkintaan. Ei tarvis sit muiden pelätä olevansa viimeisiä :grin:
Ilmeisesti 1.9. vasta viimeinen ilmopäivä, niin on aikaa harkitakin tätä asiaa.
Ainakin saa mukavan päiväkävelyn tehtyä, jos ei muuta ja sentäs pistebogeyna, niin ei tarvi muita pidätellä surkeudellaan :joy:

6 tykkäystä

Tuut mun ryhmään, niin on juttuseuraa päiväkävelylle. :grin:

4 tykkäystä

Itse kanssa merkannut tämän kalenteriin. Tosin ennen kuin pääsee vetämään päiväkävelyn, niin pitää pelata tasoitus aktiiviseksi. Näköjään viime kesän vähäiset kierrokset tehnyt tehtävänsä. Jos juhannuksen tienoilla kaivaisi mailat esiin ja kävisi seikkailemassa tarvittavat kierrokset alle.

3 tykkäystä

Ohhoh… pitääkö tässä alkaa ihan reenaamaan :sweat_smile: Pistin ilmon menemään…

7 tykkäystä

Lahjattomat reenaa. Hienosti tehty :+1:

5 tykkäystä

Kiitos järjestämisestä! Ilmoittauduttu/kalenterissa.

1 tykkäys

Päivitetty kilpailunjohdon osalta.
e: Päivitetty palkintojen osalta

1 tykkäys

Ehdin jo salaa haaveileen, että tähän reissuun saisi yhdistettyä lauantaille viirin noston ja Jorstin paluun, mutta avauspeli onkin vasta tiistaina kisan jälkeen. Mutta eipä se mitään.

Jaetaanko voittajalle pokaali Areenan jäällä ennen viirin nostoa?

Tiedustelin kyllä “syvemmältä taholta”, mutta otteluohjelmaa ei oltu vielä julkistettu. Pahoittelen.

2 tykkäystä

Ja voittajan pesemätön pikee mestaruusviirin viereen?

1 tykkäys

Ei siis missään nimessä ollut kritiikkiä Sinun järjestelyjä kohtaan, lähinnä harmittelua.

2 tykkäystä

Mä voin lahjoittaa mun katki hakatun draiverin muistopalkinnoksi.

4 tykkäystä

@SammyO mun kaveri on Titleistin maahantuonnissa hommissa. Pistin sille viestiä, että olisiko mahdollista saada jotain pientä palkintoa / starttisälää kisaan. Katsotaan, mitä sanoo.

5 tykkäystä

Cool. Kiitoksia.

1 tykkäys

Eiköhän tästä voi vihjailla organisaatiossa muillekin, mikäli löytyy kiinnostusta. Sopinee varmaan meille kannattajille :slight_smile:

2 tykkäystä