Jos se Ilvekseen menee niin syitä on tasan yksi. Jokainen voi sitä päässään miettiä.
Nuo perustelut eivät nyt osuneet oikeaan. Muuten hyvää pohdintaa.
Eiköhän vaan trollaile, kun näkevät millasen paniikin täällä aiheuttanu.
@Messi varmaan tietää Henkan kuvioista. Voisit tulla ampuun ton Ilves huhun alas.
SItä huhua ei välttämättä voi ampua alas.
Kyllä pistää aika rajusti vituttaan, jos Haapala menee Ilvekseen. Ei vaan mahda mitään sille reaktiolle, että ajatuskin jo etoo
Nyt alkaa jo kuulostaan huolestuttavalta…
Ei meidän rosteri enää Henkkaa kaipaa! Näillä mennään kohti CHL&LIIGA mestaruutta:trophy:
Ei välttämättä kaipaa mutta jotain on pahasti pielessä jos Ilvekseen menee.
Lempäälän Ilves.
Olisko vielä JYPistä J-M Alanen loppukaudeksi Ilveksen kutosketjuun?
Kertokaas joku tietävä Haapalan suunnittelemista ettei tässä tarvii ihan pa*kat housussa olla.
Kai sitä jossain pitää miehen pelata? Jos rajaksi on sovittu kaksi pelaajaa Jokereista, niin mieluummin itse ottaisin ne terveet kuin arvan jonka kunnosta ei ole takeita.
Mä väitän että @Messi olisi tuon huhun jo ampunut alas jos sen olisi voinut tehdä.
@Oijennus tietänee myös asiasta jotain.
Mitenkäs @Donizimo , seuraako Haapalan kissan äiti vielä Ilvestä?
Tässä twiitissä oli sittenkin jotain perää? No katsellaan nyt vielä rauhassa
Tämä varmasti selvinnee 32h sisällä…
Toisaalta maistuu paremmalta huominen ajoitettu julkaisu kello 23:58 Haapala Tapparaan ja perään teksti: näillä mennään. Ja koskaan ei tiedä, jos @Messi ja @Oijennus täällä nyt trollailee meitä vain…
Jensen olis kyllä kova naaraus vielä. Toki eipä me hyökääjää enää tarvitas.
Eka kertaa minua täällä syytetään trolliksi. Ohan se sekin jotain. Olisko jo toka kerta tunnin sisällä?
Luottopelaaja Dominaattori on tuon tulokkaan kanssa eri mieltä, eli hänellä olisi muuta tietoa:
Tuntuupa ettei tuosta välttämättä kukaan ihan selvää ota, eikä taida mikään vielä kiveenhakattua olla.
Jos tiedät jotain, niin miksi et kerro? Muutenhan tuo on lähellä trollollolloo