Tulee olemaan jännät vikat 30 tuntia.
Pappahan sä olet ja mä olen vissiin jonkin sortin vapahtaja, kun mulla on kuulemma jo opetuslapsiakin.
Koska Messi ei ole Tappara, joka voisi julkaista asioita? Tai jos ei ole mitään julkaistavaa?
Minä en ole kuin tuo ilveksen Blegi vai mikä lie. Juttelen puhelimessa Savin kaa ja heti huudän suomi 24 ssa, mitä puhuttiin.
Tässä toisen lähteeni kanssa juttelin . Oli erimieltä Haapalasta. Kertoi, että neuvotellaan, mutta päätöstä ei ole tullut.
Eli lähteeni sanovat ristiin, joten painoarvoa ei kannata antaa minun sanoille tässä tapauksessa yhtää mitään.
-Blegifan
Ripottelet kuitenkin jotain murusia, vaikka et huutele
Blegifan näyttää taas puhuvan mitä sattuu
Älkää nyt huhuilijoita syyttäkö, eikös me tykätä huhuista.
Mielestäni on seuran uskottavuuden ja luotettavuuden kannalta erittäin hyvä, ettei asiat vuoda.
Nyt olis syytä Raukorven ja kumppaneiden unohtaa herrasmiessopimukset ja ottaa #25 kotiin kuleksimasta!
Ei ole @Messi tehtävä julkistaa täällä tietoja, Tappara kyllä ilmoittaa jos on jotain uutta tietoa.
Lähinnä herättelen toiveita ja ammun alas virheitä.
Eihän tässä nyt mistään muusta ole kysymys kun tuosta jokeri kiintiöstä. Tappara valitsi Savin ja Henkka taas nähtävästi haluaa pelata ja kyllähän uusi kotihalli kiinnostaa. Ei juuri vaihtoehtoja minne muualle mennä. Ei kiekkoilija huvikseen istu katsomossa jos vois pelata. Chl:ään merkattiin koska tuossa vaiheessa ei ollut vielä jokerikiintiöstä sovittu ja kiinnostusta oli molemminpuolin. Se haluaako ilves ottaa vielä yhden uuden pelaajan on lähinnä se kysymys. Jotenkin näen että kunto on niin mysteeri että lähtiskö ilves kokeilemaan kuitenkaan. En koe tuota iskuna jos toteutuu, ennemmin näen ilvekseltä riskihankintana.
Eihän tässä nyt trollin normaalissa muodossa, jonkun pitää vain pitää kamiina kunnossa…
Selvä hommeli
Uskoisin että jos jokin asia olisi toisin niin Haapala olisi koneessa Ruotsiin.
Tai sitten Tapola ei kelpuuttanut niinku tuossa yhdessä twiitissä sanottiin
Parempi ne muruset, kun ei mitään
Haapala edelleen CHL challenge listassa.
Sen voin kertoa, että Henkan perässä on ollut enemmän kuin 3 seuraa. Kuinka paljon enemmän, sitä en ihan tarkkaan tiiä, eikä kiinnostakaan.