Kipinävahti: Aron ja Tapolan viimeiset peliliikkeet 2019-20

Verkkojen vesimies täällä laittaa lisää puita pesään, että kalat muuttuu lihaisaksi. No periaattees Pate meni, mutta verkoissa on metkuisat kampelat. Edelleen ei ole varmaan tuleeko, mutta kuulema markkinoilla ollaan.

Edelleen samaa tarinaa huoltamon sumppikupin vierestä, että osan pelaajien kuntopuoli laittoi verkkoja syvemmälle ja laadukkaampaan. Eli tarkoitan, tällä Moilasta ja osin ikävä kyllä myös Virran kuntoa, ja muiden - eli vähän kuin back upiksi ja sitten olisi kuitenkin rotaatiossa hyviä miehiä katsomossa (Lehtonen, Vauhkonen).

Tosin ehkä ei tulekaan kukaan, joka tietää Tuhmalle nostoa kolmoseen.

Elämme kryptistä aikaa, ensi viikko on iso hetki.

4 tykkäystä

Kala syö ja tulossa on sellanen kaveri, joka ei ehkä olis ollut minun papereissa. Mut Mika ja Jussi taitaa haluta vähä hullutella…

20 tykkäystä

Köyhän miehen Ville Leskinen Jukureista? :slight_smile:

Oishan tuo tavallaan törkeetä heti ensitöikseen kotiuttaa Jukka Peltola etuajassa.Tavallaan siis ymmärrän sinua todella hyvin :smirk:.

Rupes pelottamaan…

1 tykkäys

Taitaa olla ihan eri tyylin seppä kuin Juki :grin:
Ihan mielenkiintoinen ensiviikko tulossa :grimacing:

Omasta mielestäni Sportin Valtteri Viljanen voisi tulla meille loppukaudeksi, tai miksipä ei ensi kaudeksikin. Sportin pelejä tällä kaudella kun olen katsonut, niin Viljaselta hyvää kiekollista pelaamista ja antaa myös hyviä taklauksia puolustuspäässä. Voitaisiin antaa vaikka Ytterell vaihdossa, en ymmärrä muutenkaa Ytterellin roolia, miksi on Ruotsista asti haettu mies joka ei säväytä millään osa-alueella. Luulisi löytyvän vaikka mestiksestä Ytterellin tasoinen mies halvemmalla. Mutta Viljanen olisi mielestäni hyvä vahvistus loppukaudeksi puolustukseen, ja paikkaisi hyvin Kemiläistä ennen kun on takaisin pelikunnossa.

1 tykkäys

Ytterell on hyvä peruspakki ja hänen kansallisuudella ei ole mitään väliä tämän suhteen.

18 tykkäystä

Tää nyt ois tyhmin kauppa hetkeen. Ei jatkoon.

Vaikka tää kyllä nimenomaa täyttäis ne hulluttelun kriteerit.

9 tykkäystä

Mä tiedän ja osaan sanoa varmasti vaan sen, että Opaa ja Aaltosta on lähestytty, mutta ilmeisemmin tulossa on siis todella yllättävä nimi, kuten jo aiemmin mainittu. Mutta täysin varmaa on se, että joku sieltä tulee.

1 tykkäys

Onko se hyvällä tavalla yllättävä, eli potentiaalinen 1. ketjun mies vai huonolla tavalla, eli Sportin 4. kentän laituri?

No sen mitä mun korviin asti on kantautunut, niin sellainen kaveri joka alkukaudesta ainakaan ei olis mahtunut meidän ekaan kahteen ketjuun.

Mä toivon hartaasti, että JMA:n ja Pelicansin kaa päästäisi sopimukseen ja Juhis pelaa meillä vähintään loppukauden.

1 tykkäys

Mahtuisiko nykyhetkessä alkukauden kahteen ekaan ketjuun? Olisiko alkukaudesta ollut Karjalaisen/Bertrandin edellä (pelasivat kolmosessa), vai luokkaa Rauhala/Moilanen?

Tuntuu hullulta vaihtaa Puistola ‘Puistolaan’, mutta ehkä tulevassa siirrossa on tulevaisuuden kannalta järkeä. Odotan mielenkiinnolla mitä sieltä tulee.

Vaikea kysymys, mitenhän tän nyt muotoilis. Sanotaan, että tiukkaa tekee nykyrosterissa kahteen ekaan ketjuun, mutta selvästi edellä Lehtonen/Moilanen/Rauhala - akselia.

Ja siis, pääfokus on isossa kalassa. Olkaa huoleti veljet, Joukkueemme vahvistuu vielä nykyisestään.

2 tykkäystä

Eli ei ole siis ainakaan NHL:n pistepörssin Top-20:sta kukaan.

3 tykkäystä

Jos lähtökohtaisesti ei mahdu Tapparan kahteen ekaan ketjuun, se ei vielä kauheesti kerro. Jos TOP6 hyökkääjät on esim. Kuusela, Morley, Virta, Bertrand, Karjalainen, Levtchi. Mistä löytyis hyökkääjä, joka tohon tunkis heittämällä, ku esim. maailmanmestari Ojamäki ei nyt oo tossa kuusikossa. Tai Malinen. En esim. Juhista automaattisesti heittäis tohon kuusikkoon.

Jos ollaan samasta äijästä kuultu, niin mielipide sama. Ja jo viimekaudella oli siirtorajalla tulossa.
Luultavasti vaan loppukauden vahvistus. J
Jos siis ollaan samassa miehessä.

3 tykkäystä