Ai Miika Roine Eikös se ollut tulossa viime keväänä, miten muistelisin niin.
Eikö nyt ole aika loogista että etsitään alempien ketjujen laituria? Tämä siis tuohon ylläolevaan pohdintaan jatkona. Tervetuloa kuka tuleekaan, kun tulee jos siis tulee.
Tämä… Itse ottaisin, jos vahvistusta haetaan, niin monipuolisen alemman ketjun laiturin… Semmoisen joka pystyy tekemään pisteitä ja tarvittaessa pelaamaan myös kovaa…
Olisikohan Ilkka Pikkaraisesta vielä tuohon rooliin kevään ajaksi?
Irtoaisi varmasti mestiksestä suht halvalla ja siellä tehoillut mukavasti tällä kaudella:
Kyllähän se Roope Talaja olisi sitä mitä lääkäri määräisi tonne 3 ketjun laitaan.
Vieläkin muistan kun 2011 keväällä Talaja pisti puhtaalla avojään taklauksella Jonne Virtasen istumaan ja Blues karkasi maalin tekoon.
Olisikohan Ilkka Pikkaraisesta vielä tuohon rooliin kevään ajaksi?
Irtoaisi varmasti mestiksestä suht halvalla ja siellä tehoillut mukavasti tällä kaudella:
Ei, ei ikinä, koskaan, ei. Ja vielä että ei saatana.
Nimiä pöytään…turhaa tämmösiä minä olen kuullut, mutta en kerro viestejä laittaa. Pistätte nimen tai sit vaan että hakusessa/tulossa on.
Voidaan nostaa Vauhkonen kolmoseen ja hakea lahdesta Tyrväisen Antti jasun rinnalle neloseen. Toivottavasti toimisto lukee tämän viestin. Kiitos.
Itsekkin kaipailisin vähän äijämäisyyttä… Harmi että Repo meni Lukkoon.
Polasek tuo sitä koko Liigan edestä
Kyllä, ei mitään Tyrväisiä tai Pikkaraisia tänne.
Kyllähän tonne 3-4 ketjuihin sitä santapaperia tarvitaan, Lahdesta löytyisi Tyrväinen ja Vartiainen, Sportista Talaja. Jukureilla ei taida olla oikein ketään tämän profiilin pelaajaa?
Hyökkäykseen toivoisinkin… En mitään kädetöntä koohottajaa, mut Repo ois ollu juuri sitä mitä joukkue kaipaa.
Miika Roine?
Juha-Pekka Haatajaa taidettiin huhuilla myös viime keväänä.
Puistola <—> Haataja?
No ehkä ei kuitenkaan.
Juu ei.
Kyllä toi Donizimo heitti sen kortin mistä mulle on kerrottu. Ja jotain nenien haistelua siellä on ollut Jukurien suuntaan.
@Olli-Patsas väität siis tosissaan että Tappara lähetti Puistolan Kookooseen siksi että tehdään tilaa Miika Roineelle? . Älkää nyt jumalauta viittikö.
Jos oli sopimus ensi kaudelle jo muualle, eikä nähdä apua keväälle, niin eikö olisi win-win myös pelaajan kannalta? Saa todennäköisesti enemmän vastuuta muualla.
Edit: Ottamatta kantaa kuka se mahdollisesti tilalle tuleva on…
Olisikohan tämä ihan sitä mitä kaivataan sinne rouhintapuolelle? 6 jäähyminuuttia ja -21 tälle kaudelle. Aika kiltin oloinen pelaaja. Tosin täytyy sanoa, ettei minkäänlaista kuvaa itsellä kyseisestä pelaajasta.
En väitä… mutta ihan yks yhteen vaihto tämä on.
Miika Roine, jos luet tämän, niin pysy kaukana Tapparasta! Meillä on sinua parempia hyökkääjiä A- ja B-juniorit pullollaan. Sen sijaan suosittelen harkitsemaan Itävaltaa tai ruotsin divaria, jos Mikkelin kevättä et halua nähdä. Italiassakin olisi ilmasto kohdillaan, kokeile sitä.