Eikö Hakulinen oo laituri?
Onko? Muistelin että pelasi Lukossa sentterinä.
No eipä tuolla sitten mitään tehtäisi, jos laituri on.
Analle voi antaa heti kenkää, jos Hakulisen hankkii keskelle. Kyllä se niin pesunkestävä laituri on. ![]()
Hakulisen voi hankkia laitaan ja näin saadaan Grönborg-kiekkoon sopivat parhaat mahdolliset laiturit.
No kaivetaan kuvetta ja ostetaan Sveitsin jumbo Ajoiesta Audette. Laidassa tosin tän kauden pelannut, mutta Lukossa veteli keskellä kolme vuotta sitten aika hyvin
Minun puolesta! Siellä vaan ne karsinnat.
Edit. vai tippuuko jumbo suoraa?
Annetaan Baptiste vaihdossa niin saavat sen laiturin tilalle mikä lähtee
win-win kauppa ja palstalla hyvä mieli
Itse painoin myös kapiaistelttaan kostona sen verran lämpöä, että ukot kuoriutuivat pikku hiljaa makuupusseistaan kipinävuoron edetessä.
Aihetta sivuten, olen ihan tyytyväinen, että ehdin betsaamaan Ilvestä Niku-uutisen jälkeen mestariksi 6:n kertoimella. Siellä on shoppailumania päällä.
Nikun siirron aikana kamiina, ennen kuin turbo leikkasi kiinni:
Ps.
Uutta turboa etsitään parhaillaan rompetoreilta ulkomaita myöten…
Varmaan parempi olla tänne tuomatta yhtään sellaista sentteriä, joka on ikinä mennyt edes käymään kahta metriä lähempänä laitaa.
Onko kellään mitään huhuja, tietoja, arvauksia tai mitään muuta?? Onko Ruohomaan mailan Hakametsässä??
Kai Ruohomaan mailat on vasta keväällä Nokian hallissa, minne tulee porukkansa kanssa vetämään kesätreenejä.
Eli sekin menee sitten varmaan siitä Pyryyn pelaan.
No Pyry on ens kaudella Mestiksessä ja Ruohomaan talo on siinä hallin lähellä.
Miksi tämä on nykyään tämmöistä. Jokku sääilmiöt ja kissaeläimet vie kaikki pelaajat. Alkaa näyttää siltä, että saako Tappara ensi kaudeksi joukkuetta edes kasaan pääsarjatasolle?
HPK:ssakin pelannut Patrick Harper olis vapaana. Sentterin status löytyy ja tehotkin ihan mukiin menevät. ECHL:ää tällä kaudella pelannut 31 ottelua tehoin 10+6=16.
Tänne on ihan turha hankkia Harperin tasoisia ukkoja. Jos joku/jotkut vielä hankitaan niin pitää tulla ykköskorin äijjiä.
Joo toi vois olla suomi-sarjaan kova!
Jokohan Antilla on saalis kiinni?
Tarkan markan miehenä selailee ensin tori.fi saatavuuden läpi.