Ei täällä Kemiläistä haukuta, kuten huomaat. Valtteri Kemiläinen on itse nostanut tasonsa ollen sarjan paras pakki viime vuonna ja top 3 pakki ties montako kautta, niin korkealle, että hänen tekemisiään katsotaan tarkkaan. Eihän täällä kukaan puhu, että hän pelaisi huonoa kautta.
Klikinsäästäjä: Nikun perheessä suru-uutisia.
On muuten typerää että ig linkki ei aukea kuten Xwitter… Perkele.
Se olis kohta klo 12
Tobias Ekberg
Tietäjät tietää?
Olen erittäin innoissani. Keskustelimme jo viime vuonna Tapparan kanssa, mutta silloin emme päätyneet sopimukseen. Tiedän totta kai päävalmentaja Rikard Grönborgin, mutta emme tunne henkilökohtaisesti. Täällä on erinomainen joukkue ja koitan parhaani mukaan auttaa sitä menestymään, Ekberg kertoo
On siis ollut meidän kiikarissa jo aiemmin.
Some-tiimi muuten toivotteli hyvää maanantaita tuossa aamusella. Hyvin on palstaeetos hallussa.
Liike on kuin Jutilakla viime vuodina. Varmaan Kemmulla jotain vikaa mutta miksi saa noin paljon vastuuta? Kiekollisetkin ratkaisut useimmiten melko heikkoja. Aina jännittää kun slin mies viivass kiekon kanssa….
Harmi kun ei pysty tägäämään tähän Tuomenoksaa.
Nyt Tappara sitten vain kättä taskuun.
Ei ole tarvetta meillä…
En ole ihan varma, haluaisinko Tapparaan kaverin, joka vastoinkäymisten tullen hylkää joukkuekaverit (jotka ovat tilanteeseen syyttömiä) ja omalla toiminnallaan aiheuttaa vielä suurempaa kaaosta. Kyseessä kuitenkin pelaaja, jonka varaan Jyväskylässä laitettu aika paljon.
"JYPin puolustaja Sami Nikun lähisuvusta kantautui viikonlopun aikana suru-uutinen. ![]()
Koko JYP-perhe ottaa osaa Samin ja hänen läheistensä suruun. ![]()
Sami Niku ja JYP toivovat yksityisyyden kunnioittamista tässä tilanteessa."
Jos on saatavilla ja paperi koskisi myös ensi kautta, niin kyllä olisi tarvetta. Kättä vaan Tuomenoksa taskuun. Loppukauden sopparia en itsekään välttämättä tekisi Niku kanssa.
https://www.instagram.com/p/C2HYnh4qbpg/?igsh=a3o2NWxramk2Z25r
En tiedä liittyykö asiaan.
Ikävä juttu mutta en nyt tarkoita edellistä viikonloppua. Annetaan olla tältä erää.
Jos mahdollisuus on saada Niku niin tottakai. Lähinnä itse nään asian että mielummin meille kun kilpailioille: Hifk,Ilves jne…
Tuli jo Ekberg niin tuskin on Niku intresseissä, jos ei sitten joku lähde vaihdossa Jyväskylään
Jos Ekberg jyppiin ja Niku meille vaihdoksi loppukauteen? Maksetaan pikkusen väliä