Kipinävahti: Aron ja Tuomenoksan viimeiset peliliikkeet 2023-2024

Curtis Hamilton varmaan

2 tykkäystä

Teillä ei nyt varsinaisesti vielä kiire ole päättää mille paikalle pelurin palkkaatte, mutta viiden minuutin päästä sopisi olla konsensus.

2 tykkäystä

Barkov

2 tykkäystä

4 minuuttia vielä…

@Mr.Peter kirjoittaa ainakin!

Piru

Olen alkanut epäilemään että ketään ei tule.

Nimimerkillä: epäileväinen

2 tykkäystä

Olen Helsinki-Vantaalla Finnairin bussissa joka lähtee 00:05 kohti Tamperetta. En usko että tässä bussissa ainakaan on Liigatason kiekkoilijoita. Paras saatan olla minä.

7 tykkäystä

Se on 23.59

No, klo 2 ratkeaa

Näillä mennään…hävitty tää kausi. :grin:

3 tykkäystä

Kovaa peliä. Vie unet.

1 tykkäys

Itse olen töissä ja koneella. Loppuun asti passissa siis.

1 tykkäys

Mikä parasta, enää noin 11kk seuraavaan kipinään!!!

1 tykkäys

Toivottavasti et oo mikään sydänkirurgi tms, jolla ”asiakas” siellä odottaa taju kankaalla, mutta herra vaan hakkaa palstalla F-vitosta?

Oli kyllä melkoinen . Garreteista plussaa mutta muuten ihan persekipinä

Faksiin tuli tietoa: loppuun asti Tuomenoksalla oli kaksi sentteriä haarukassa joku McDavid ja MacKinnon. Ei päässyt Tuomenoksa sopimukseen vajavaisten sosiaalisten taitojen takia. Hätävarana yritti vielä jotain Crosbya, joka vaati palkaksi verkkareita, mutta Ana tarjosi shortseja ja t-paitaa.

Näillä mennään siis.

7 tykkäystä

Olisko Jere Rouhiainen takaisin Ranskasta? Pelaa piste per peli tahdilla.

1 tykkäys

Ensi vuodeksi ylläpitäjille pieni tuotekehityspähkinä: millainen olisi Kipinä 2.0?

Aika monta vuotta menty samalla konseptillla ja me internets-ajan ihmiset kaipaamme alati uutta!

haha! Ei sentään :smiley:

Kuinkas luotettava tämä kiekko.pro-sivusto on? En löydä Ilveksen eilistä hankintaa tai Sportin Hanzlia siirroista.

No Rouhiainen ja Mikko Pukka saatiin pidettyä kopin ulkopuolella joten jokin onnistui