Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2015-16

Minä olen nähnyt Saravolta aikanaan vastaavan iskun ja se osui kaveria selkään…

Kirjoitin ehkä hieman huolimattomasti, kun en ole muita nähnyt. Tuo kirvesisku, ulkonäkö, tappeluhistoria jne. toimi itselläni johtolankana oletukseen ettei ihan puhdas pulmunen ole.

Joo, toi Ruutu mullekin tuli mieleen näistä kuvauksista. Vaikka siis Burishia en tunne lainkaan. Ymmärrän potentiaalin, mutta NHL:ssä nelosketjun homma on kai aika erilaista kuin täällä.

Nyt on perusteet kohdallaan. Ulkonäkö?!

No aika näyttää kuka tai keitä sieltä tulee. Neljä päivää jännitettävää

Vertaile.

rasisti

1 tykkäys

Kreikkalaista verta, muuten.

Edellisen viestini vastapainoksi, huumorimiehiä vaikuttaa olevan Burish:

Adam Burish calls Chris Pronger the biggest idiot in the league (Youtube)
Burish Responds To A Fan’s Feedback (nhl.com)

Tuo ylempi on tosin harmaan alueen tapaus ja joutui sitä lopulta pyytelemään anteeksi jälkikäteen. Alemmassa pahoittelee, kuinka oli pilannut fanin NHL11-pelin olemalla pelissä niin hidas. :smiley:

En nyt ymmärrä pointtiasi? Avaatko vähän minulle tätä kuva-arvoitusta.

Kumman olettaisit tappelevan ensimmäisenä?

Burishilla on hanskat hukassa vai onko ymmärtänyt hanskaushommat väärin?

https://mobile.twitter.com/HockeyWebCast/status/690662997925171205?ref_src=twsrc^tfw

Ruutumainen olo tulee näistä tempauksista…

Ps. On ottanut osaa oikeisiin hanskaushommiinkin Hockeyfights.com:n mukaan…

Luultavasti tämän Adamin. Ja se pointti oli mikä? En edelleenkään pääse jyvälle ajatuksistasi. Palolaako kaipaat? Loukkaantunut. Hänen tyylistä pelaajaa? Miksi?

Esim pelsuja vastaan olisi ihan hyvä olla tollanen kovanaama. Tiedä vaikka kyrväisellekki tulis vahingossa aivotärsky niin kuin se teki yhtee otteluun plastinolle ja haapalalle

Palolahan otti yhden tiukan myllyn Tapparassa. Vastaan siis Olli. Mutta, nyt voitaisiin vähän terävöittää ketjun fokusta.

Peliäkään näkemättä ja kaveria tätä ennen tuntematta, kuulostaa hiukan riskiseltä tapaukselta. “Jarkko Ruudut” istuvat Liigaan huonosti ja ovat hyvin nopeasti tuomareiden hampaissa. Kommentit ja temput ovat aika kyseenalaisia.

Tietysti parhaimmillaan tällainen kaveri herättää joukkueen kuin Nickerson Porissa konsanaan, mutta aika riskiseltä kuulostaa kun ajatellaan millainen joukkue ja kulttuuri meillä nyt on.

1 tykkäys

En kyllä haluis tätä kaveria nähdä meillä, jotenkin ei sovi kirvespaitaan!
Hifk oliskin sit asia erikseen…

Rupeaisi muuten oleen fyysisyyttä aika paljon jos vielä tämä burish tulee. Mäntylä,savinainen,dixon,kankaanperä vielä lisäksi…

Mä tykkäisin kyllä. Tuommoinen pieni hämmennys ku toisen vaihtoaitioon meneminen saa kyllä pasmat sekasi ja herättelis omaa porukkaa.
Hanskaamisesta taas en välitä, se kuuluu mun mielestä nyrkkeilyyn.

Pointti on se että yksi asia mitä arvioin nähdessäni uuden ihmisen on ulkonäkö. Olen nähnyt satoja tappeluklippejä joissa juuri tuollaiset partanaamat nuhjaavat, näin mun aivoihin on jäännyt yleistys että moni partanaamoista ovat tappelijoita. Ja kun mietin uudestaan kovanaamoja Kankaanperä (parta), Tyrväinen (parta), Boogard on heillä myös näitä pimahduksia. Tämä taas entisestään vahvistaa stereotypioita heidän kaltaisistaan pelaajista.

Ainahan nämä yleistykset eivät tietenkään pidä paikkaansa mutta niistä on helppo lähteä rakentamaan totuuden mukaista näkemystä. Näkemystä joka voi lopuksi olla kuuselamainen mailataituri.

Miettikää itsekin jos kuulette Tapparan hankkineen pieni kokoisen hyökkääjän, alatte miettimään hänen mahdollisia vahvuuksia. Olen varma että monella tulee mieleen luistelu. Stereotypiaa ovat vahvistaneet mm. Jormakka, Järvinen, Fleury.

Perustelut on kyllä hyvät. Mullakin on parta. Fleury oli aikanaan ihan järjetön hämmentäjä, hän sai välillä vastustajat aivan raivon partaalle. Tappelikin vielä mokoma.
Jos tulee kadulla parran omaava kaveri vastaan, niin suosittelen vaihtamaan suuntaa.
Marko Mäkiselläkin oli parta ja sekin tappeli. Ruoja!

Ketjun aiheeseen liittyen. Oma toiveeni on edelleen saada maalivahti ja lisäksi yksi rouhija/hämmentäjä alakenttiin.